جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 فروردين 1393     
آموزش جداسازی پسماند خانگی به ده ها هزار شهروند منطقه 20

به گزارش شهرداری نیوز، شهرداری منطقه 20 به منظور ترویج فرهنگ جداسازی پسماند های خانگی، ارائه آموزش های چهره به چهره به 70 هزار شهروند، 22 هزار واحد مسکونی و یک هزار باب واحد تجاری این منطقه را در کارنامه یک سال گذشته خود ثبت کرد.

اصغر عطائی قائم مقام شهردار منطقه 20 به اهمیت ترویج فرهنگ بازیافت مواد و جداسازی پسماندهای خشک و تر اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش های چهره به چهره و مراجعه حضوری کارشناسان به درب منازل از اقداماتی است که با هدف کاهش هزینه های نگهداشت شهر در سال گذشته برای 70 هزار شهروند، 22 هزار واحد مسکونی و یک هزار باب واحد تجاری انجام شد و همچنان در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

عطائی اجرای طرح ویژه تفکیک پسماند از مبدا با نگاه خانه به خانه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با اجرای این طرح 10 هزار خانوار از شهروندان محله 13 آبان پس از دریافت آموزش های شهروندی و کد اشتراک ماشین های ملودی دار، ملزم به تحویل پسماندهای تفکیک شده خود شدند.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سال جاری به صورت سراسری در تمامی نواحی اجرا خواهد شد اظهار کرد: افزایش مراجعه شهروندان به غرفه های بازیافت، کاهش تولید پسماندهای خانگی و افزایش درصد تفیکیک پسماندهای خشک از مهترین نتایج این طرح بوده است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 افزایش غرفه های بازیافت را از اقدامات مهم سال جاری نیز برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر13 غرفه بازیافت در محل های پرتردد و 3 کلبه بازیافت در مدارس در زمینه ارائه آموزش های لازم و تحویل پسماند های خشک فعالیت دارند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: