جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 دی 1393     
روزانه 1450 حركت قطار در متروی تهران انجام می شود

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،نشست مسئولان شورا و كارگروه هاي 13 گانه پدافند غيرعامل استان تهران امروز در شركت بهره برداري مترو تهران برگزار شد.

صبح امروز شورا و كارگروه هاي 13 گانه پدافند غيرعامل تهران ميهمان مديرعامل و مسئولان شركت بهره برداري مترو تهران بودند.

در اين جلسه دكتر نايبي ضمن خوشامدگويي به ميهمانان اظهار داشت: امروز در تهران استفاده از مترو يك نياز به شمار مي آيد و مترو با جابه جا كردن حدود 5/2 ميليون مسافر در روز وظيفه سنگيني را بر عهده دارد زيرا به دلايل مختلف اقتصادي، سرعت و اطمينان از سفر با مترو، بسياري از مسافران اين وسيله نقليه را براي سفرهاي بين شهري انتخاب مي كنند.

وي ادامه داد: از سال 93 و با پيگيري هاي مجدانه، ساخت و بهره برداري از مترو، توسعه خطوط از فرودگاه مهرآباد و ادامه خط 3 كه به نوبنياد و تجريش وصل مي شود طيف جديدي از خدمات رساني به مردم آغاز شده است.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران با اشاره به اينكه از سال 74 كه تاسيس شركت بهره برداري مترو تهران است تا كنون 152 كيلومتر مترو ساخته و مورد بهره برداري قرار گرفته است افزود:  آنچه مد نظر مديران شهري است گسترش خطوط و برنامه ريزي براي افزودن 30 كيلومتر به اين خطوط است.

به گفته نايبي به واسطه اين توسعه فراگير و ارتباطات معنا دار مترو با دستگاه هاي متولي در كشور به خصوص پدافندغيرعامل جلساتي به صورت انفرادي با ارگان ها و سازمان هاي مختلف برگزار كرد و بازديد هاي دوره اي از فعاليت هاي مترو صورت مي گيرد.

 نايبي در ادامه با اشاره به اينكه روزانه 1450 حركت در مترو انجام مي شود اظهار داشت: حركت قطارها در خطوط مترو از حدود ساعت 5 صبح آغاز و تا ساعت 11 و 30 شب ادامه دارد. در بين اين ساعات نيز فعاليت با جابه جايي قطارها و آمادگي براي سرويس دهي ادامه دارد. 

نائب رئيس هيئت مديره شركت بهره برداري مترو تهران گفت: براي رفع موانع و مشكلات بر سر راه همچنين خدمات رساني ويژه و بدون نقص به مردم، تعاملات با ساير شركت ها اهميت ويژه اي دارد تا بتوان خدمات مطلوبي به مسافران شهري ارائه دارد.

پس از اين نشست شورا و اعضاي كارگروه هاي 13 گانه پدافند غيرعامل از مركز فرمان شركت بهره برداري مترو تهران و خط يك از ايستگاه امام خميني (ره) تا دروازه دولت وپست برق مترو بازديد و از نزديك در جريان حمل و نقل ريلي شهري قرار گرفتند.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: