جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 دی 1393     
برگزاری طرح کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" در میدان نبوت

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،طرح کمپین "آسمان آبی، زمین پاک" طی مراسمی با حضور شهردار، مدیران ارشد و شهروندان  منطقه 8، با هدف آموزش رفتارهای ترافیکی و ارتقای فرهنگ رانندگی، به مدت 10 روز در میدان نبوت برگزار می شود.

سعید طلوعی با اعلام این مطلب گفت: اجرای طرح کمپین آسمان آبی - زمین پاک با هدف آموزش شهروندی درباره رفتارهای ترافیکی و محیط زیستی به صورت پایلوت در مناطق 6 و 8 آغاز شده است.

وی افزود: اجرای طرح آسمان آبی - زمین پاک با دو محور انضباط ترافیکی و تفکیک زباله از مبدا، گامی موثر در حفاظت محیط زیست در حوزه شهری است.

شهردار منطقه 8 با اشاره به نقش مشارکت جویانه شهروندان در اجرای موفق این طرح گفت: چنانچه طرح انضباط ترافیکی (خط سفید) در شهر تهران با رعایت الزامات راهنمایی و رانندگی اجرایی شود، قطعا کاهش آلودگی صوتی و آلودگی هوا را شاهد خواهیم بود.

 طلوعی در تشریح طرح کمپین آسمان آبی – زمین پاک در میدان نبوت اظهار داشت: با همکاری معاونت فرهنگی و  اجتماعی و معاونت امور شهری به مدت 10 روز رفتارهای ترافیکی به شهروندان آموزش داده می شود.

وی افزود: همچنین با راه اندازی یک خیابان فرضی،کودکان از نزدیک با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا می شوند.

شهردار منطقه 8 گفت: را ه اندازی 20 غرفه فرهنگی و باز یافت، دوچرخه سواری و کالسکه سواری دور میدان نبوت از دیگر برنامه های کمپین آسمان آبی – زمین پاک در شرق تهران است.

وی با اشاره به توجه به آموزش، فرهنگ‌سازی و آشنایی شهروندان به حقوق خود تصریح کرد: تلاش داریم در راستای اجرای این طرح، عابران با اهداف اصلی کمپین آسمان آبی، زمین پاک آشنا شوند.

شهردار منطقه 8 با اشاره به اجرای پروژه خط سفید در شرق تهران افزود: نظم بخشی ترافیک با حرکت بین خطوط و جلوگیری از انحراف وسایل نقلیه، ارتقای سلامت، امنیت و رفاه حال شهروندان و کاهش سوانح رانندگی در منطقه 8  از نتایج این اقدام است.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح، مباحث مربوط به تفکیک زباله توسط معاونت امور شهری ،  ومعاونت امور فرهنگی واجتماعی مباحث زیرساختی و ترافیکی این کمپین را بر عهده دارند.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: