جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 فروردين 1393     
آغاز ثبت نام یارانه با رقم آخر 6 شماره ملی

 
 
فارس: امروز هفتمین روز ثبت نام متقاضیان نیازمند و متقاضی دریافت یارانه نقدی است و سرپرستان خانوارهای متقاضی دریافت یارانه که آخرین رقم (رقم سمت راست) کد ملی آنها 6 باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه رفاهی به نشانی (www.refahi.ir) اطلاعات خانوار خود را ثبت کنند.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از مردم خواسته است که با توجه به اینکه تا پایان ثبت‌نام امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات وجود ندارد، در ثبت مشخصات خود دقت کافی را اعمال کنند.

همچنین دولت عنوان کرده است، منابع حاصل از انصراف متقاضیان در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها برای بهداشت، درمان، سلامت، حمل ونقل عمومی،‌ تولید و اشتغال صرف خواهد شد.

کسانی که ثبت نام کرده و حالا می‌خواهند انصراف دهند در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین می‌توانند وارد سایت شده و انصراف دهند.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت اظهار داشت: بعد از اینکه ثبت‌نام‌ها انجام شد و مبالغی که ناشی از انصراف خانوارها به دست آمد، می‌توانیم بفهمیم از این انصراف چقدر منابع عاید دولت می‌شود و همچنین از منابع دیگر مانند بودجه عمومی که در تبصره 21 هدفمندی تصریح شده بالغ بر 11 هزار و 300 میلیارد تومان داریم و در این تبصره تعیین شد، باید در حد 48 هزار میلیارد تومان از اصلاح قیمت‌ها منبع کسب کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور افزود: ‌این سه منبع کنار هم قرار می‌گیرد و مصارف را تعیین می‌کند، می‌دانیم که به 7 هزار میلیارد تومان مصارف داریم که به تولید 4 هزار و 800 میلیارد تومان آن برای هزینه بهداشت و درمان خواهد شد و 42 هزار و 500 میلیارد تومان آن به صورت نقدی در میان خانوارها توزیع خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: