جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 دی 1393     
دیدار گودرزی با وزیر ورزش قطر

فارس: وزیر ورزش و جوانان در دیدار با وزیر ورزش قطر اعلام کرد ایران آمادگی میزبانی برای اردوهای تدارکاتی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش، محمود گودرزی که راهی مسابقات جام جهانی هندبال در قطر شده است در دیدار با صالح الغانم بن علی  وزیر ورزش و جوانان قطر در دوحه با تاکید بر گسترش همکاری های ورزشی و فنی دو جانبه گفت: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ تخصصی و فنی آمادگی همکاری های ورزشی مطلوب و گسترده را با کشور دوست و برادر قطر دارد.

وزیر ورزش و جوانان ایران با اشاره به سابقه دیدارهای ورزشی دو کشور و حضور ورزشکاران و مربیان ایران در لیگ های ورزشی قطر اضافه کرد: ورزش ایران توانایی خوبی در زمینه های علمی و فنی در رشته های مختلف ورزشی دارد و حضور ده ها چهره جهانی و المپیکی ورزشی از ایران و اخیرا کسب مقام پنجمی بازی های آسیایی در کره جنوبی، چهارمی بازی های پاراآسیایی و بازی های ساحلی تایلند، بخشی از توانمندی ورزش جمهوری اسلامی ایران است.

گودرزی گفت: برای ما گسترش ارتباطات فرهنگی و ورزشی در دو حوزه جوانان و ورزش با قطر فرصت است و امیدوارم بتوانیم سطح همکاری ها را بالاتر ببریم.

وزیر ورزش با اشاره به موقعیت کم نظیر چهار فصل ایران و برخورداری از اقلیم مختلف و آب و هوای متنوع گفت: برای میزبانی از اردوهای تدارکاتی تیم های ورزشی کشورهای همسایه به ویژه قطر آمادگی داریم و امیدوارم بسط مناسبات فرهنگی و ورزشی موجب اتحاد و همراهی بیشتر با کشورهای دوست و مسلمان منطقه شود.

امروز هم وزیر ورزش با مقامات ورزشی قطر دیدار می کند. گودرزی بعد از تماشای بازی تیم های هندبال ایران و مقدونیه امشب به تهران باز می گردد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: