جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 27 دی 1393     
عملیات اجرایی تونل شهید صیاد شیرازی سال آینده آغاز می شود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در صورت نهایی شدن مطالعات تونل شهید صیاد شیرازی و گرفتن مصوبات لازم از مراجع ذی ربط و شورای شهر تهران عملیات اجرایی این تونل سال آینده آغاز می شود.

مازیار حسینی ، با اعلام این خبر اظهار داشت: هم اکنون مطالعات تونل شهید صیاد شیرازی که از یکی از معابر استراتژیک شهر تهران عبور می کند در حال انجام است و در صورت نهایی شدن این طرح و تایید شهردار و تصویب در شورای شهر این طرح سال آینده اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه این تونل از میدان سپاه آغاز و پس از عبور از میدان بهارستان، محدوده بازار به شوش و بزرگراه آزادگان می رسد، افزود: در حال حاضر مسیرهای موجود در منطقه 12 ، مسیرهای کاملی نیست ، علاوه بر این با ساخت بزرگراه امام علی (ع) تقاضا در این محور افزایش یافت و حجم وسیعی از ترافیک به این محور وارد شده که به طور حتم ساخت امتداد بزرگراه شهید صیاد شیرازی به صورت تونل می تواند مکمل خوبی برای بزرگراه امام علی (ع) باشد.

حسینی اضافه کرد: این تونل به گونه ای طراحی می شود که قبل از رسیدن به میدان شوش هیچ ورودی و خروجی به سطح خیابان نداشته باشد که البته با پیش بینی ساخت پارکینگ طبقاتی در تونل، شهروندان می توانند خودرو خود را در این پارکینگ ها قرار داده و به محدوده بازار، مراکز تجاری و تاریخی دسترسی پیدا کنند.

به گفته وی با ساخت تونل شهید صیاد شیرازی علاوه بر اینکه به محدوده طرح ترافیک احترام گذاشته ایم می توانیم از این محدوده عبور کنیم.

معاون شهردار تهران در ادامه گفت: یکی دیگر از وظایفی که تونل صیاد شیرازی دارد این است که موجب کاهش محدودیتی که طرح ترافیک برای شهروندان ایجاد کرده می شود که البته این امر بدون شلوغ شدن محدوده انجام می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: