جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 25 دی 1393     
ايستگاه بعد؛ آسمان آبي زمين پاك

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران گفت: برنامه هاي ويژه اي در خصوص آشنايي بيشتر شهروندان با طرح آسمان آبي و زمين پاك در ايستگاه هاي مترو تدارك ديده است.

محمد صائبي با بيان اينكه یکی از ویژگی های شهرهای مدرن حضور مستمر شهروندان و بهره گیری از ایده های آنان در راستای ساخت شهری بهتر است، اظهار کرد: براساس این رویکرد، آغاز به کار کمپین آسمان آبی و زمین پاک با تاکید بر مشارکت های مردمی را باید در چارچوب نهادینه سازی حقوق شهروندی تعریف و با تمامی توان از آن حمایت کرد.

صائبی تصریح کرد: با توجه به اهمیت ویژه طرح آسمان آبی و زمین پاک و رعایت و اصلاح رفتار ترافیکی، در این بخش از پایتخت، شهرداري تهران طرح نماد سازي خط سفيد به منظور هماهنگی های لازم و پیشبرد اهداف آن را در سرلوحه برنامه هاي خود قرارداده است.

وي افزود: شركت بهره برداري مترو تهران نيز با درک اهمیت این موضوع به میدان آمده و عزم خود را جزم کرده است تا شهر زيرزميني منظم، با شعار آسمان آبی و زمین پاک برای آیندگان به میراث بگذارد و فرصتي براي شهروندان فراهم آورده است تا مسافران مترو در مدت زمان كوتاه در سفرهاي شهري با اهداف آموزشي اين طرح آشنا شوند.

سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران با بيان اينكه آشنايي مردم با فرهنگ صحيح رانندگي به خصوص رانندگي در ميان خطوط سفيد و تفكيك زباله تر از خشك در برنامه هاي تبليغي مترو قرار گرفته است ادامه داد:  تا ايستگاه هاي مترو نيز همگام با همه نهادها و دستگاه‌ها و آحاد مردم در رسیدن به "آسمان آبی و زمین پاک" گام برداشته و با رعایت مباحث کمپین آسمان آبی و زمین پاک به زندگی گذاشته شود.

صائبي ادامه داد: به همين منظور اجراي تئاترهاي زنده در ايستگاه هاي منتخب مترو از جمله برنامه هايي است كه در اين زمينه تدارك ديده شده است تا مسافران در ساعاتي كوتاه كه در شهرهاي زيرزميني مترو هستند با فرهنگ صحيح شهروندي آشنا شوند.

وي در پایان گفت: اين تئاترها از هفته آينده در برخي ايستگاه هاي پرتردد مترو اجرا مي شود و افراد ضمن تماشاي آن با اصول صحيح فرهنگ رانندگي و تفكيك زباله تر از خشك آشنا مي شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: