جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 25 دی 1393     
تلاش مدیریت شهری برای گسترش فرهنگ ورزش، پویایی و نشاط در جامعه

به گزارش شهرداری نیوز، دکتر محمد باقر قالیباف، شهردار تهران بعد از ظهر دیروز طی سخنانی در مراسم پنجمین دوره اختتامیه المپیاد و فعالیت های ورزشی محلات شهر تهران که در محل سالن 12 هزار نفری استادیوم آزادی برگزار شد، ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت های آسیا، ابراز داشت: فارغ از هر نتیجه ای، طرفدار تیم ملی هستیم و ملی پوشان را دوست داریم؛ در این دوره از مسابقات نیز امیدواریم همانند سال 77 نتیجه خوبی برای کشور بگیرند.

شهردار تهران تاکید کرد: تلاش برای توسعه ورزش همگانی و گسترش فرهنگ ورزش، پویایی و نشاط از اهداف جدی مدیریت شهری در جامعه است و تلاش می کنیم تا در این مسیر گام برداریم.

وی ضمن تشکر از برگزارکنندگان و دست اندرکاران المپیاد ورزشی محلات، گفت: انصافا با تلاش های صورت گرفته از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران، یک شهر پویا و با نشاط را داریم؛ بزرگ ترین اقدامی که سازمان ورزش شهرداری تهران در فعالیت های ورزشی خود انجام می دهد نیز آن است که هر ساله اختتامیه و افتتاحیه مسابقات محلات را برگزار می کند.

دکتر قالیباف تاکید کرد: امروز اگر خوب به شهر تهران نگاه کنیم، شاهد هستیم که وضعیت ورزش شهر تهران نسبت به هفت هشت سال گذشته واقعا متحول شده است؛ شاید در گذشته تنها 30 مجموعه ورزشی متعلق به شهرداری تهران داشتیم اما هم اکنون بیش از 300 مجموعه ورزشی در سطح شهر تهران وجود دارد که به ارایه خدمات ورزشی به شهروندان می پردازند و یک سوم این مجموعه ها نیز در اختیار ورزش بانوان است؛ این در حالی است که در گذشته ورزش بانوان با مظلومیت و محدودیت زیادی روبرو بود.

شهردار تهران عنوان داشت: امروز هر کدام از شهروندان تهرانی که عزم ورزش را داشته باشند، محیط های ورزشی در کوتاه ترین فاصله و زمان از محل سکونت برای آن ها مهیا است.

وی در پایان گفت: آرزو می کنم این توفیق را داشته باشیم تا با کمک همکارانم در شورای شهر و به ویژه اعضای ورزشی شورای اسلامی شهر تهران، با برنامه های منسجم به شهروندان خدمت کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: