جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 فروردين 1393     
برپایی دهکده سلامت در منطقه 19 با ارائه بیش از 30 ویژه برنامه

به گزارش شهرداری نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از تدارک ویژه برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی در حوزه سلامت به مناسبت هفته سلامت خبر داد.

حجت الاسلام رسول جوادی با اعلام این خبر گفت: برنامه های سلامت محور از یکم تا هشتم اردبیهشت توسط کارشناسان ستادی و مسئولین خانه های سلامت  و با شعار «یک عمر سلامت با خود مراقبتی » در سراهای محله اجرا  می شود.

وی با اشاره به برپایی دهکده سلامت در پارک 22 بهمن گفت: این دهکده با ارائه بیش از 30 نوع خدمت به شهروندان تا 7 اردیبهشت دایر خواهد بود و علاقه مندان در دو نوبت صبح و عصر می توانند از برنامه های مختلف آن بهره مند شوند.

جوادی افزود: اندازه گیری قند و فشار خون، انجام مشاوره های کودک، روانشناسی و تغذیه، آموزش بازیافت، آموزش ترافیک، برگزاری مسابقات نقاشی و گام به گام تا سلامتی با خود مراقبتی، آموزش ایمنی و مدیریت بحران و اطفاء حریق، توزیع محصولات سلامت محور اعم از بروشور و سی دی های آموزشی، فروش محصولات پزشکی و پذیرایی از شهروندان با محصولات شیرین کننده رژیمی از جمله برنامه های این دهکده است.

معاون شهردار منطقه در ادامه به برپایی همایش های پیاده روی خانوادگی اشاره کرد و گفت: این برنامه  2 اردیبهشت در پارک امام خمینی و 5 اردیبهشت نیز با اعزام شهروندان به دریاچه خلیج فارس اجرا می شود.

علاوه بر این برپایی همایش منطقه ای با موضوع انتقال خون در سرای محله شکوفه شمالی، تقدیر از فعالان عرصه سلامت و افراد مشارکت کننده در غرفه های دهکده و برنامه های اجرا شده از دیگر برنامه های مناسبتی در هفته سلامت است.

به مناسبت این هفته خانه های سلامت منطقه نیز ضمن ارائه خدمات سلامت همچون تست رایگان قند و فشار خون، اندازه گیری قد و وزن و شاخص توده بدنی و انجام تست ریه، کلاسهای آموزشی را با موضوعات مختلف سلامت همچون اصول تغذیه مناسب و بهداشت روان برگزار می کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: