جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 22 دی 1393     
بهره برداری از پل زیرگذر جوادیه در شش ماه اول سال 94

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 16 گفت: پل زیرگذر جوادیه حدفاصل میدان بهره برداری تا خیابان نوری در شش ماه اول سال 94 به بهره برداری می‌رسد.

محسن اسدی شهردار منطقه 16 با اعلام این خبر گفت: با توجه به توافقات شهرداری با راه آهن جمهوری اسلامی ایران، احداث زیرگذر  جوادیه با تخریب بیش از 50 درصد از پل قدیمی وارد فاز جدید و پایانی می شود.

وی با اشاره به اینکه احداث پل زیرگذر جوادیه از فروردین سال 92 آغاز شد، افزود: با توجه به ضرورت اجرای مرحله به مرحله این پروژه و تخریب 50 درصد باقی مانده پل قدیم و جا به جایی ریل‌ها، پروژه زیرگذر جوادیه در شش ماه اول سال 94 به بهره برداری می‌رسد.

اسدی در ادامه با اشاره به انسداد مسیر راه آهن به جوادیه ، اظهار کرد: به منظور تکمیل پروژه زیرگذر جوادیه حدفاصل میدان بهداری تا خیابان نوری و با توجه به لزوم جا به جایی ریلها و تخریب پل قدیم، مسیر راه آهن به جوادیه تا زمان بهره برداری از پل زیرگذر جوادیه مسدود خواهد ماند و شهروندان می توانند از مسیر جایگزین میدان بهداری ، خیابان شیخ محمدی، دوربرگردان پل نواب به سمت پل کابلی جوادیه رفت و آمد کنند.

اسدی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بخشی از عرشه پل قدیمی جوادیه در باند جنوب به شمال آن مورد تخریب قرار گرفته است، تخریب کامل سازه نیازمند تمهیدات مختلفی از قبیل توقف موقت فعالیت خطوط ریلی زیرپل و احداث سازه نگهبان است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: