جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 دی 1393     
آموزش تفکیک پسماند به شهروندان منطقه 19

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 19 از ارائه آموزشهای تفکیک پسماند به بیش از 17 هزار خانوار این منطقه طی اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک خبر داد.

رضا نثاری با اعلام این خبر افزود: از 17 هزار و 158 خانوار آموزش دیده در این طرح، مجموع 10 هزار و 257 خانواری که برای مشارکت در اجرای طرح موافقت کرده اند کارت اشتراک بازیافت گرفته اند.

وی تصریح کرد: این طرح در حال حاضر در ناحیه یک این منطقه به عنوان ناحیه پایلوت آغاز شده که در بلوک های 1 و3 به اتمام رسیده و  در دو بلوک 2 و4 نیز در حال انجام است.

نثاری با بیان اینکه اقشار مختلفی از بهره مندان این طرح هستند خاطرنشان کرد: با اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک در منازل مسکونی، سراهای محله، مهدهای کودک، مساجد، پایگاه های بسیج و واحدهای تجاری نزدیک به 57 هزار و 278 شهروند تحت آموزشهای تفکیک پسماند خشک و تر قرار گرفته اند.

شهردار منطقه همچنین گفت: 17 خودروی ملودی در راستای اجرای طرح از ساعت 9 تا 12 در بلوک های تعیین شده به جمع آوری پسماندهای خشک شهروندان و اهدای مواد شوینده و کیسه های زباله در قبال تحویل پسماند می پردازند.

نثاری ادامه داد: شهروندان می توانند از طریق مراجعه به 18 غرفه بازیافت منطقه پسماندهای خشک خود را تحویل داده و اقلام تشویقی دریافت کنند.

این مسئول نتایج اجرای این طرح را که از ابتدای آذر آغاز شده رضایت بخش دانست و گفت:  در حال حاضر 13 درصد تفکیک پسماندهای خشک در ناحیه پایلوت صورت می گیرد

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: