جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 دی 1393     
تدوین اساسنامه جدید سازمان حمل و نقل و ترافیک

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک از تدوین اساسنامه جدید سازمان حمل و نقل ترافیک خبر داد.

سید جعفر تشکری‌ هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به تدوین اساسنامه جدید سازمان حمل و نقل و ترافیک و ابلاغ آن از سوی شورای شهر و شهردار تهران اشاره کرد واظهار داشت: از این پس تمامی مشارکت ها و سازمان‌های تابع معاونت حمل و نقل و ترافیک بر اساس این اساسنامه جدید به اجرای فعالیت‌های خود خواهند پرداخت.

وی با اشاره به تدوین نخستین اساسنامه سازمان ترافیک در سال 53 و تغییرات آن در سالهای 88 و 89، مهمترین بندهای اساسنامه جدید را در رابطه با وظایف شرکت‌ها و سازمان ذکر کرد و افزود: به عنوان مثال در سازمان ترافیک پیش‌بینی فعالیت‌هایی شده که در گذشته عملکرد مورد توجه بوده و از آن جمله می‌توان به توسعه حمل و نقل پاک و غیر موتوری، مشارکت بخش خصوصی در اداره مسائل و موضوعات مرتبط با ترافیک، فرهنگ‌سازی و اصلاح رفتارهای شهروندی اشاره کرد.

مشاور شهردار تهران بابیان اینکه تمامی موارد ذکر شده بیان‌گر تغییرات در سازمان ترافیک است گفت: ترکیب جدید شورای سازمان و هیئت مدیره از جمله تغییرات ایجاد شده در اساسنامه جدید است که بر این اساس لزوم ایجاد ساختارهای جدید به عنوان یک ضرورت بوده ضمن اینکه تصویب آئین نامه مالی معاملاتی در شورای سازمان در سامان بخشی فعالیتها موثر خواهد بود.

تشکری‌هاشمی در پایان اظهار داشت: تصویب آئین‌نامه معاملاتی در شورای سازمان سبب تسهیل در اجرای فعالیت ها و ماموریتهایی خواهد شد که تا بیش از این مورد تاکید نبوده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: