جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 فروردين 1393     
باید تلاش کنیم تا شایسته سالاری و شایسته گزینی حاکم شود

به گزارش شهرداری نیوز، مراسم تکریم و معارفه معاون منابع انسانی شهرداری تهران صبح امروز با حضور دکتر محمدباقر قالیباف و شورای مدیران شهرداری تهران در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

دکتر محمد باقر قالیباف در این مراسم  طی سخنانی گفت: بحث مربوط به منابع انسانی از جمله موضوعات مورد توجه در شهرداری است و انصافا آقای امانی در این مدت تلاش های جدی در حوزه منابع انسانی انجام دادند؛ به نحوی که آمار در موضوعات مربوط به این حوزه در زمینه های معیشت، مسکن و تولید ثروت برای کارکنان با هیچ دوره ای قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: این در شرایطی بوده است که معاونت مالی و اداری با هم کار می کردند و هنوز حوزه منابع انسانی، معاونت مستقلی نشده بود. با این وجود آقای امانی در طول هشت سال گذشته زحمت کشیدند و پایه گذاری بسیار خوبی در این زمینه انجام شد تا بخشی از کارها به نتیجه برسد.

شهردار تهران با اشاره به حضور دکتر داریانی در معاونت منابع انسانی شهرداری تهران، گفت: من خیلی با آقای داریانی آشنایی نداشتم و در محیط کاری شهرداری با ایشان آشنا شدم. همچنین در یک سال و نیم اخیر نیز شناخت بیشتری نسبت به قبل درباره کار ایشان پیدا کردم. درست است که آقای داریانی در حوزه برنامه ریزی مشغول به کار بودند اما تخصص، رشته و کار اصلی ایشان در حوزه منابع انسانی است و شناخت خوبی از مجموعه شهرداری دارند.

دکتر قالیباف خاطر نشان کرد: یکی از علت هایی که هر هفته کمیسیون منابع انسانی را به صورت مستقیم اداره می کنم آن است که بحث منابع انسانی در درون شهرداری بحث بسیار مهم و جدی است. ما باید تلاش کنیم تا شایسته سالاری، شایسته گزینی، برادری، محبت و اخوت را حاکم کنیم چرا که محبت و نزدیکی است که به کار برکت می دهد؛ نه غیبت کردن و کارهای زشتی که باعث می شود نفسانیات بر ما حاکم شود.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر داریانی در معاونت منابع انسانی شهرداری تهران، از زحمات ناصر امانی در طول هشت سال گذشته تقدیر کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: