جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 فروردين 1393     
برپایی دهکده سلامت در مرکز ری شناسی منطقه 20

به گزارش شهرداری نیوز، ویژه برنامه های سلامت محور شهرداری منطقه 20 در قالب ارائه خدمات شهروندی و مشاوره های پزشکی از ابتدای اردیبهشت به مدت یک هفته در مرکز ری شناسی، سراهای محله و مراکز فرهنگی برپا می شود.

اصغر عطائی قائم مقام شهردار منطقه 20 شهر تهران به شعار سال سازمان جهانی بهداشت(WHO) با عنوان"یک عمر سلامت با خودمراقبتی" اشاره کرد و گفت: به منظور جلب مشارکت شهروندان برای توجه به نقش سلامت و تحقق جامعه ای سالم، 500 ویژه برنامه سلامت محور پیش بینی شده است و شهروندان می توانند از خدمات پزشکی و مشاوره ای که از طریق سراهای محله، مرکز ری شناسی و مراکز فرهنگی به صورت رایگان ارائه می شود استفاده کنند.

 عطائی به برپایی دهکده سلامت در مرکز ری شناسی اشاره کرد و افزود: ویزیت رایگان توسط پزشکان متخصص، تست قند و کنترل فشارخون، شنوایی سنجی، ارائه مشاوره های روانشناسی و تغذیه از جمله خدماتی است که از ابتدای اردبیهشت ماه به مدت یک هفته به شهروندان ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه در اجرای ویژه برنامه های مناسبتی هفته سلامت از تمام ظرفیت های کانون های اجتماعی حوزه سلامت استفاده می شود اظهار داشت: جشنواره غذاهای سالم، تقدیر از فعالان عرصه سلامت در محلات، برگزاری مسابقات شهروندی و ده ها عنوان برنامه دیگر از جمله فعالیت های این هفته است.

قائم مقام شهردار منطقه 20 به اجرای ویژه برنامه های سلامت محور ویژه دانش آموزان در مدارس نیز اشاره کرد و افزود: برپایی تورهای سلامت، برپایی دوره های آموزشی و نواخته شدن زنگ سلامت از فعالیت های مدیریت شهری منطقه 20 در مراکز آموزشی است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: