جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 17 دی 1393     
اعلام مسیرهای خطوط شبانه

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از اعلام مسیرهای خطوط شبانه در تهران خبر داد.

 پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به ایجاد خطوط شبانه در سطح شهر به عنوان یکی از برنامه‌های شهرداری تهران، اظهارکرد: این طرح به منظور افزایش ایمنی و امنیت اجتماعی شهروندان اجرایی می‌شود.

وی از مکان‌های جاذب مسافر نظیر مبادی ورودی و خروجی، پایانه‌ها،‌ ترمینال‌های مسافربری و نیز فرودگاه‌ها به عنوان اولویت‌های ایجاد خطوط شبانه در فاز نخست نام برد و افزود: فاز دوم اجرای این طرح تفرج‌گاه‌ها و مراکز تفریحی- گردشگری شهر را به خصوص اختصاص خواهد داد.

وی با اشاره به ساعات ارائه سرویس دهی این اتوبوس ها از ساعت 10شب تا 6صبح، گفت: قطعا نرخ این سرویس‌ها متفاوت از سرویس‌های روزانه خواهد بود به طوری که شهرداری تهران افزایش 25درصدی نسبت به سرویس‌های روزانه را برای این خطوط به شورای شهر پیشنهاد داده است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در ادامه اظهار داشت: هر چند مطابق برنامه‌ریزی‌های اولیه چهل خط شبانه پیش بینی شده است اما فعالیت این خطوط منوط به اجرای مصوبات لازم در این زمینه است.

سنندجی در پایان گفت: به کار گیری ون و مینی بوس در این خطوط پیش بینی شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: