جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 دی 1393     
توسعه پایدار شهری بر مدار شهروند و بر محور محله می‌چرخد

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز،به موجب احكام جداگانه‌اي از سوي معاون شهردار تهران، قائم مقام و معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداری تهران منصوب و مشغول به كار شدند.

مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي در حكم قائم مقام سازمان ترافيك با اشاره به لزوم توسعه شهري پايدار با رويكرد شهروندمداري و محله‌محوري، بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي موجود در جهت راحتي شهروندان به خصوص استفاده كنندگان از حمل و نقل عمومي، مورد تأكيد قرار گرفته است.

همچنين در اين حكم كه خطاب به پوريا محمديان صادر شده، ايمن‌سازي و نظم‌بخشي به ترافيك و ارتقاي استانداردهاي زيست محيطي با تأكيد بر حمل و نقل پاك و توسعه حمل و نقل عمومي مطمئن با بهره‌گيري از حداكثر انرژي و توان، از ديگر نكاتي است كه به آن‌ها اشاره شده است.

بر اساس اين گزارش، معاون شهردار تهران در حكم ديگري سید محمد مهدی ميرزايي قمي را به عنوان معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيك منصوب كرد.

مهندس تشكري هاشمي در اين حكم با اشاره به اهميت و حساسيت موضوع آموزش‌های شهروندی به ویژه آموزه‌های ترافیکی نزد مديريت شهري و جايگاه آن در ارتقاي سطح بينش و دانش شهروندان، تهيه و تدوين ساختاري پويا، روان و كارآمد از طريق نيازسنجي و اجراي آموزش‌هاي عمومي و كاربردي در جهت اعتلاي فرهنگ شهروندی با محوریت فرهنگ ترافیک را مورد تأكيد قرار داد.

گفتنی است در اين حكم با تأكيد بر بهبود رفتارهاي ترافيكي به عنوان يكي از اصلي‌ترين محورهاي تغيير رفتار شهروندان، بر لزوم استفاده از تمامي ظرفيت‌هاي موجود از جمله بهره‌مندي از نظرات اساتيد دانشگاه و صاحب‌نظران اين حوزه اشاره شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: