جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 1 بهمن 1397     
در جلسه مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و شهردار منطقه 17 تاکید شد:
تقویت خدمات رسانی بازارهای میوه و تره بار در منطقه 17

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،سید سعید راد مدیرعامل این سازمان با اعلام اینکه شهردار محترم تهران به افزایش سرانه‌های خدماتی همچون بازارهای میوه و تره بار در نواحی‌ای که فاقد این بازارها هستند تاکید دارند، گفت: به همین دلیل توسعه بازارهای میوه و تره بار در مناطقی مانند منطقه 17 را در دستور کار داریم.

وی بر ضرورت تقویت خدمات رسانی بازارهای میوه و تره بار در منطقه 17 و اهتمام سازمان مدیریت میادین به این منظور تاکید کرد و افزود: تمام تلاشمان این است که محصولات مصرفی شهروندان را با قیمت پایین‌تر عرضه کنیم و برای نمونه، سیب 5 هزار تومانی را به قیمت 4 هزار تومان به دست خانواده‌ها برسانیم.
 
شهردار منطقه 17 نیز با اعلام اینکه این منطقه جنوبی تهران با 280 هزار جمعیت و 822 هکتار مساحت، متراکم‌ترین منطقه تهران محسوب می‌شود، اظهار کرد: میادین میوه و تره بار، کاربردی‌ترین کاربری‌های خدماتی هستند و بیشترین استفاده از آنها به عمل می‌آید.
 
امیر محسنی با تاکید براینکه در منطقه 17، خانه‌ای 45 متر مربعی داریم که 15 نفر اعضای خانواده را در خود جای داده است، تصریح کرد: منطقه 17 متشکل از بافت متراکم ریزدانه است که خدمات رسانی به آن را دشوار کرده است، اما با وجود همه محدودیت‌های موجود، برای توسعه بازارهای میوه و تره بار در این منطقه آمادگی داریم.
 
گفتنی است، در این جلسه که با حضور معاونان سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و معاونان شهرداری منطقه 17 برگزار شد، ارتقای خدمات کیفی و کمّی بازارهای میوه و تره بار به شهروندان منطقه 17 مورد تاکید قرار گرفت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: