جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 دی 1397     
در بازدید رئیس سازمان دامپزشکی کشور و رئیس سازمان مدیریت استان تهران از پایانه توزیع مرغ پایتخت مطرح شد؛
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در تأمین مایحتاج مردم به کمک دولت آمده است

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،صبح امروز علیرضا رفیعی پور، رئیس سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق نعمت‌الله ترکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از پایانه توزیع مرغ پایتخت در میدان میوه و تره بار بهمن دیدن کردند.

این دو مقام دولتی در این بازدید از نزدیک در جریان چگونگی عرضه روزانه حدود 700 تُن مرغ در پایانه توزیع مرغ پایتخت که سهم عمده‌ای در تأمین مرغ عرضه شده در میادین میوه و تره بار و مرغ مصرفی شهروندان تهرانی دارد، قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در این بازدید با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی موجود، اهمیت میادین میوه و تره بار و تاثیر فعالیت این میادین بر اقتصاد خانوارهای شهری دوچندان شده است، اظهار کرد: سازمان مدیریت میادین در تأمین و توزیع مایحتاج روزانه و محصولات مورد نیاز مردم به کمک دولت آمده است.

سید سعید راد با بیان اینکه عملکرد سازمان مدیریت میادین، موجب ابراز رضایت و تقدیر و تشکر مسئولان ارشد دولت از زحمات و خدمات این سازمان شده است، تصریح کرد:  با این وجود، تلاش‌های خستگی ناپذیر مجموعه سازمان مدیریت میادین که در ستاد سازمان و 241 میدان و بازار میوه و تره بار به صورت شبانه روزی مشغول به کار هستند، نادیده گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه نه تنها قیمت میوه و تره بار، بلکه قیمت بسیاری از کالاهای پر تقاضا از جمله محصولات پروتئینی همچون مرغ و گوشتی که در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شوند، به مراتب پایین‌تر از قیمت سطح شهر است، اظهار کرد: به جرأت می‌توانیم ادعا کنیم قیمت محصولاتی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود از همه جا ارزان‌تر است.

راد با بیان به اینکه در میادین میوه و تره بار، متوسط قیمت انواع میوه 47 تا 52 درصد، سبزیجات 34 تا 37 درصد و حبوبات 18 تا 27 درصد از سطح شهر ارزان‌تر است، تصریح کرد: به همین دلیل، استقبال شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار روز به روز بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به  اینکه روزانه 15 هزار تُن محصولات کشاورزی درمیدان مرکزی میوه و تره بار توزیع می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر اینکه قیمت میادین و بازارهای میوه و تره بار، نسبت به سطح شهر به مراتب ارزان‌تر است، میادین و بازارها به جز روزهای جمعه در بسیاری از روزهایی که فروشگاه‌های سطح شهر به دلیل تعطیلات رسمی تعطیل هستند، باز بوده و مشغول خدمات رسانی به شهروندان می‌باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با تاکید بر اینکه ما همیشه کنار دولت بوده و خواهیم بود، خاطرنشان کرد: هدف از این همراهی، صرفاً خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم در شرایط اقتصادی موجود است تا بتوانیم باری از دوش دولت برداشته و گره‌ای از گره‌های معیشتی مردم را باز کنیم.

گفتنی است، در پایانه مرغ پایتخت که در میدان میوه و تره بار بهمن واقع شده و روزانه به طور متوسط 700 تُن مرغ در آن توزیع می‌شود، نسبت به کنترل کیفی مرغ‌های ورودی قبل از توزیع اقدام می‌شود و از مجموع 20 دامپزشک فعال در سازمان مدیریت میادین، 4 دامپزشک در این پایانه مشغول به کار هستند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: