جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 16 دی 1393     
جمع‌آوری آثار سومین جشنواره مشکات از سطح مدارس شمال تهران

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک از جمع آوری آثار سومین جشنواره مشکات از سطح مدارس شمال تهران خبر داد.

بی‌نظیر سیاوشی مدیر اداره آموز‌ش‌های شهروندی منطقه یک با اشاره به جمع‌آوری آثار سومین جشنواره مشکات از سطح مدارس شمال تهران اظهار کرد: جشنواره مشکات تلاش می‌کند با رهیافتی آموزشی، همدلی فرهنگی و اجتماعی را در سطح مدارس ایجاد کند و نظر دانش آموزان‌ را به مهمترین مسائل شهر جلب و روح مشارکت و همکاری را در آنها ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: سومین جشنواره مشکات بازتاب مهمترین مسائل شهر و دغدغه های مدیریت شهری است که در 6 محور و با همکاری 20 سازمان، ستاد ، شرکت، معاونت و اداره کل وابسته به شهرداری تهران در حال انجام است.

سیاوشی تصریح کرد: جمع‌آوری آثار جشنواره مشکات در منطقه یک،‌ از طریق نواحی دهگانه مدیران خانه‌های علم و زندگی و خانه های کودک سطح محلات 26 گانه صورت می‌گیرد.

مسئولان خانه‌های فوق با ارائه اطلاعات در خصوص محورهای این جشنواره، به آموزش و پرورش در سطح مدارس می‌پردازند و دانش آموزان را تشویق به شرکت در این جشنواره مهم می‌کند.

وی عنوان کرد: شهرداری منطقه یک به عنوان دبیرخانه موضوعی در محور محیط زیست شهر، تا به امروز بیش از 35 هزار اثر در محورهای مختلف جمع‌آوری کرده است و امید است دانش آموزان‌ و شهروندان، علاقه بیشتری از خود نشان بدهند و با مشارکت در این جشنواره، زمینه آموزش و آشنایی با مسائل و موضوعات زندگی شهری در آنها تقویت شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: