جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 دی 1393     
تشدید ریزش قیمت‌ها در بورس تهران

ایسنا: در معاملات روز دوشنبه بورس تهران به یکباره روند ریزشی قیمت ها شدت گرفت و دماسنج بازار سرمایه از همان دقایق ابتدایی معاملات افت قابل توجهی را تجربه کرد.

افت شدید قیمت ها و تشکیل صف های فروش در بازار امروز موجب افت 418 واحدی دماسنج بازار سرمایه و رسیدن آن به پایین سطح خود یعنی کانال 68 هزار و 232 واحد شد.

ادامه روند نزولی قیمت نفت و برخی ابهامات سیاسی و اقتصادی در بورس تهران تاثیر منفی گذاشت و موجب قرمز شدن سهام شرکتهای بورسی شد به طوری که در بازار امروز شرکتهای غدیر، مخابرات، پتروشیمی شیراز، ایران خودرو، بانک کارآفرین، مپنا، توسعه معادن و فلزات و نفت و گاز پارسیان از شرکتهای تاثیر گذار در افت شاخص بودند.در مقابل شرکتهای دارویی تامین، ارتباطات سیار و ایران خودرو دیزل از شرکتهای مطرح مثبت بودند.

در معاملات امروز گلوکوزان، بانک سینا و داروسازی سینا از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و هلدینگ خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین شرکت بورسی به همراه فولاد خراسان و نوسازی و ساختمان تهران بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

علی رغم ریزش قیمت ها در بورس تهران و افت شاخص،ارزش و حجم معاملات از رشد قابل قبولی برخوردار شد به طوری که در مجموع 538 میلیون سهم به ارزش 113 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه تا سطح 308 هزار میلیارد تومان افت کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: