جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 دی 1397     
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 خبر داد
ایمن سازی ایستگاه های بی.آر.تی در شمال شرق تهران

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار از ایمن سازی و مناسب سازی ایستگاه های بی.آر.تی در شمال شرق پایتخت خبر داد و گفت: با مناسب سازی ایستگاه های تندروی اتوبوس، شهروندان ایمنی بالاتری را تجربه خواهند کرد.

مهدی اناری در این زمینه گفت: این اتوبوس ها و ایستگاه های بی آرتی به عنوان پدیده ای نوظهور در سیستم حمل و نقل عمومی شهرهای بزرگ ایران از جمله تهران برای شتاب عبور و مرور و کاهش زمان سفر طراحی و در حال توسعه در مسیرهای پر تردد است.

وی با اشاره به مزیت های اتوبوس های تندرو افزود: از عمده ترین مزایای سیستم اتوبوسرانی سریع، علاوه بر کم شدن زمان انتظار در ایستگاه ها، اطلاع رسانی دقیق به مسافران در ایستگاه و اتوبوس به همراه زمان بندی مناسب، دریافت بلیط قبل از ورود به اتوبوس و حذف رابطه مستقیم راننده و مسافر است.

معاون و حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار با اشاره به مناسب سازی خطوط بی.آر.تی شمال شرق تهران گفت: در راستای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان و به منظور یکسان سازی وضعیت ظاهری ایستگاه های خط 9 اتوبوس های تندرو و تغییر فرمت تابلوهای مربوطه مطابق با استاندارد ابلاغ شده از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، این معاونت اقدام به رنگ آمیزی و تعویض تابلوهای موجود در ایستگاه های خط مذکور (10 ایستگاه شامل 5 ایستگاه رفت و 5 ایستگاه برگشت) در بزرگراه امام علی (ع) کرد.

وی با اشاره به جزییات این طرح افزود: علاوه بر رنگ آمیزی ها، تعویض تابلوها و شستشو و نظافت ایستگاه های بی.آر.تی مرمت آسفالت در خطوط 5 و 9 اتوبوسرانی تندرو، مرمت آسفالت مسیر خط 5 در پنج موقعیت شامل مسیر شرق به غرب و غرب به شرق بزرگراه رسالت، ایستگاه استادحسن بنا، شرق به غرب بزرگراه رسالت ورودی ایستگاه کرمان، غرب به شرق بزرگراه رسالت محدوده پل شهید صیاد شیرازی در سه موقعیت و در مسیر خط 9 اتوبوس تندرو در دو موقعیت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) از دیگر اقدامات انجام گرفته در این عملیات است.

اناری گفت: اصلاح نوشتاری تابلوهای معیوب و استفاده تابلوهای جدید به جای تابلوهای فرسوده از جمله اقدامات این طرح است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 در پایان افزود: مناسب سازی و اقدامات ترافیکی و بالا بردن امنیت شهر از برنامه های همیشگی این حوزه است که در چند ماه آخر سال جاری نیز با جدیت ادامه خواهد داشت.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: