جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 دی 1397     
توسعه بهشت‌زهرا در دستور کار

خبرگزاری فارس: سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا شهرداری تهران در جریان بازدید از بهشت‌زهرا به خبرنگار فارس در خصوص توسعه بهشت‌زهرا و با توجه به اینکه ظرفیت بهشت‌زهرا رو به اتمام است، گفت: مشاور گرفته‌ایم تا سریعاً نسبت به این موضوع تعیین تکلیف کنند.
 
وی با بیان اینکه به دنبال کار کارشناسی در این زمینه هستیم، گفت: مشاور در حال مطالعه است که ببینیم به دفن متمرکز ادامه دهیم یا دفن چند گزینه‌ای را در دستور کار قرار دهیم.
 
مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرای شهرداری تهران گفت: به هر حال تهران وسیع شده و مسائل ترافیکی دارد و در حال بررسی هستیم که دفن را در چند نقطه انجام دهیم.
 
خال با بیان اینکه قرار بود گورستان‌های جدید تهران در گرمدره و تلو ایجاد شود، گفت: در آن زمان که این موضوع مورد بررسی قرار گرفت این نقاط تبدیل به شهر نشده بودند، اما در حال حاضر تلو و گرمدره شهر شده و مشکلات منطقه‌ای ایجاد می‌شود و پروژه فعلاً متوقف شده است.
 
وی در خصوص نقطه‌ای که در جنوب بهشت‌زهرا برای توسعه در نظر گرفته شده بود، گفت: این نقطه حدود ۳۰۰ هکتار است که برای مواقع بحران در نظر گرفته‌ایم.
 
مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرای شهرداری تهران تأکید کرد: آرامستان آینده شهر تهران توسط یک تیم کارشناسی بررسی می‌شود تا بتوانیم کار‌های توسعه‌ای را انجام دهیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: