جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 15 دی 1393     
پلیس آمریکا یک شهرونددیگر را کشت

تسنیم: مردی که روز یکشنبه براثر تیراندازی پلیس آمریکا زخمی شده بود در بیمارستان جان باخت.

به گزارش اسپاتنیک، شب گذشته فردی 32 ساله به دلیل ممانعت از ترک محوطه پارکینگ ایستگاه پلیس سانفرانسیسکو هدف تیراندازی از سوی پلیس قرار گرفت و  امروز به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

به گفته پلیس این فرد که یک اسلحه تقلبی همراه داشت درحالی که مشغول عبور از محوطه پارکینگ اداره پلیس بود به دلیل درگیری لفظی با پلیس هدف تیراندازی قرار گرفت. پلیس چندین‌بار به این فرد تیراندازی کرد و با وجود انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

پلیس پس از تیراندازی به این فرد متوجه شد سلاحی که وی به همراه داشته یک تفنگ بادی بوده است، نه یک اسلحه واقعی.

پیش از این نیز پلیس ایالت پنسیلوانیای آمریکا فردی را که مدعی بود قصد زیر گرفتن آنها را داشته به ضرب گلوله کشت. پلیس "جوزف پاسینی" را در چهارراهی متوقف کرد این در حالی است که پاسینی در رسانه‌های اجتماعی پلیس را تهدید کرده بود.

سال 2014 برای پلیس آمریکا به هیچ‌عنوان خوشایند نبود و پس از کشته شدن یک نوجوان سیاهپوست توسط نیروهای پلیس و ادامه این روند مقامات این کشور شاهد اعتراضات گسترده مردم در سراسر این کشور بودند. اعتراضات به نژادپرستی برای آمریکا که داعیه پرچمداری حقوق بشر در دنیا را دارد باعث توجه رسانه‌ها به موضوع  حقوق بشر در این کشور شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: