جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 دی 1397     
شهردار منطقه 6 با مسیحیان به مناسبت سال نو میلادی دیدار کرد

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه 6 و شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در آستانه فرارسیدن سال نو میلادی و به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع)، با مسیحیان منطقه دیدار کردند.

محمدرضا دهداری پور ضمن بازدید از کلیساهای آشوری حضرت توما و حضرت یوسف، عیسی بن مریم (ع) را پیامبر صلح و دوستی خواند و گفت: منطقه 6 میزبانی ادیان مختلف توحیدی را بر عهده دارد و  ارائه ی خدمات بهینه به همه ی ساکنان منطقه فارغ از دین و قومیت در دستور کار است.
 
وی ضمن ابلاغ تبریک شهردار تهران و دیگر اعضای شورای شهر، به حضار، مسیحیان را از جمله ی منظم ترین و مسئولیت پذیرترین شهروندان منطقه دانست. 
 
شهردار منطقه 6 در ادامه ابراز امیدواری کرد سال نوی میلادی، سالی عاری از جنگ، خشونت و مملو از صلح و خیر و نیکی برای جامعه بشری و بویژه تمامی ایرانیان باشد. شهربانو امانی، عضو شورای اسلامی شهر نیز در کلیسای حضرت توما، اتحاد تمامی ایرانیان را برای نیل به اهداف مد نظر و تحقق پیشرفت کشور ضروری دانست و مسیحیان را افرادی مسئولیت پذیر و تلاشگر توصیف کرد.
 
وی با بیان خاطرات خود از جامعه ی مسیحیان، که در محل زادگاهش، (ارومیه) پر شمار هستند، وجود پیروان مختلف در کشور را موهبتی بزرگ برشمرد و گفت: در تصمیم سازی ها تنها باید به عرق ملی و پیشرفت مملکت فکر کرد و نگذاشت هیچ چیز، اتحاد ایرانیان را تحت الشعاع قرار دهد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: