جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 3 دی 1397     
مرمت و بهسازی کندروهای بزرگراه آزادگان

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، بیش از 144 هزار مترمربع از سطح مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان، مورد مرمت و بهسازی قرار گرفته است.
 
احسان نوش آبادی مدیرعامل سازمان مهندس و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: در حال حاضر 3 اکیپ اجرایی در مسیرهای شمال به جنوب و جنوب به شمال بزرگراه آزادگان (بخش حدفاصل بزرگراه سعیدآباد تا پل شهید کاظمی) و همچنین مسیر جنوب به شمال بخش حدفاصل پل فتح تا بزرگراه شهید خرازی مشغول اجرای عملیات مرمت و بهسازی روکش آسفالت هستند و پیش بینی می شود طی هفته های آتی، یک واحد اجرایی نیز در مسیر جنوب به شمال محدوده بزرگراه سعیدآباد تا پل فتح فعال شود.
 
وی با بیان آنکه عملیات مرمت و بهسازی مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان، طیف گسترده ای از اقدامات ترمیمی از قبیل تثبیت بستر با سیمان، اجرای بتن غلتکی، روکش آسفالت، پیاده روسازی، مرمت گاردریل ها، جداول و شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی، اصلاح عرض معبر و ایمن سازی مسیرهای ورودی و خروجی را در بر می گیرد، یادآور شد: زیرسازی بیش از 144 هزار مترمربع از سطح این مسیرها با استفاده از بتن غلتکی اصلاح شده است.
 
به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت عملیات مرمت مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان در بخش حدفاصل پل شهید کاظمی تا تقاطع بزرگراه شهید همت از مرز 32 درصد فراتر رفته است. طول این مسیرها در 2 باند رفت و برگشت به 27 کیلومتر می رسد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: