جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 2 دی 1397     
ایمن سازی 10 هزار متر مربع فضای بی دفاع شهری در منطقه

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، طرح مطالعاتی ایمن سازی و بهسازی 10 هزار متر مربع فضای بی دفاع شهری در محدوده بزرگراه امام علی(ع) در منطقه 8 در دست تدوین است.

این مطلب را بهمن نوری شهردار منطقه اعلام کرد و توضیح داد: در زمان ساخت بزرگراه امام علی(ع) در محدوده خیابان های شهید مدنی تا سبلان، به دلیل کاشت انبوه درختان و گسترش فضای سبز، یک فضای بی دفاع شهری در منطقه ما شکل گرفت که تا کنون درخواست های  بسیاری برای کمک به تردد ایمن بانوان وکودکان در این محدوده داشته ایم و بر این اساس با مشارکت مرکز مطالعات شهر تهران در حال تدوین یک طرح مطالعاتی برای بهسازی و ایمن ساز این محدوده هستیم.
 
وی ادامه داد: چندی پیش معاون مرکز مطالعات، جناب آقای نصر از این محدوده بازدید کرد و پس از آن پیرو اعلام نیاز منطقه، پیانکار مطالعاتی نیز انتخاب شد تا بر اساس استانداردهای شهری، این فضا باز مهندسی شود.
 
نوری افزود: در عین حال با سازمان نوسازی هم وارد مذاکراتی شده ایم که پس از دریافت نظرات تخصصی مرکز مطالعات، برای طراحی ویژه این محدوده به منطقه 8 کمک کند.
 
این مدیر ارشد شهری تاکید کرد: توجه به تردد ایمن همه اقشار جامعه در فضاهای شهری از اولویت های ما در منطقه 8 به شمار می رود و امیدواریم با ایمن سازی ایم محدوده قدمی برای جلب رضایتمندی شهروندان شرق پایتخت برداشته باشیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: