جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 29 آذر 1397     
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در بازدید از « جشنواره ارگانیک تهران»:
تامین غذای سالم برای شهروندان یکی از ابعاد امنیت غذایی است

 به گزارش گروه نگاه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران جهت حمایت از تولید محصولات ارگانیک، گفت: برای اینکه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بتواند اهدافش را در این حوزه محقق کند، لازم است با مجلس در ارتباط باشد تا با پشتوانه قانونی از حیث اسناد بالادستی، امکان حمایت از سازمان فراهم شود.

 

علی ابراهیمی با تاکید بر لزوم حفاظت و صیانت از اعتماد عمومی به عنوان یک سرمایه اجتماعی، افزود: یکی از مشکلات شهروندان اعتماد به ارگانیک بودن محصولات است و استقبال شهروندان از این جشنواره، نشان دهنده اعتماد آنان به سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است که مراقبت از این سرمایه ارزشمند اجتماعی ضرورت دارد.

 

وی با اشاره به احتمال وجود برخی سودجویی‌ها در حوزه تولید و عرضه محصولات ارگانیک، اظهار کرد: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با همکاری نهادها و سازمان‌هایی نظیر وزارت جهاد کشاورزی، سازمان استاندارد ایران و دیگر نهادهای مرتبط، باید از برند ارگانیک حفاظت کند تا با ورود افراد سودجو، اعتماد شهروندان به این نوع محصولات آسیب نبیند.

 

ابراهیمی در پایان، با تاکید بر لزوم رعایت حقوق شهروندان، خاطرنشان کرد: تامین غذای سالم که سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در قالب برگزاری جشنواره ارگانیک به دنبال آن است، یکی از ابعاد امنیت غذایی و یکی از مولفه‌های رعایت حقوق شهروندان است که باید تداوم یابد.

 

گفتنی است، «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» از بیست و دوم تا سی‌ام آذر ماه جاری (شب یلدا) در بوستان گفت‌وگو آماده پذیرایی از شهروندان است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: