جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 آذر 1397     
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در بازدید از «جشنواره ارگانیک»:
مشوق‌های لازم برای افزایش کشت و تولید محصولات ارگانیک در برنامه ششم آمده است

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در بازدید از «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» ضمن تقدیر از تلاش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در احیاء و گسترش تولید و مصرف محصولات ارگانیک عنوان کرد: در برنامه ششم توسعه، مشوق‌های لازم برای توسعه کشت و تولید محصولات ارگانیک در نظر گرفته شده و با توجه به توانمندی و اشتیاق تولیدکنندگان و حمایت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، امیدواریم به اهداف تعیین شده برسیم.

عباس پاپی زاده با تاکید بر لزوم حمایت از کشت و تولید محصولات ارگانیک، گفت: طبق برنامه پنجم باید 25 درصد کل سطح کشت کشور به محصولات ارگانیک اختصاص می‌یافت که این هدف محقق نشد، اما در برنامه ششم توسعه نواقص و موانع رفع شده است و امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های موجود به اهداف مورد نظر برسیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع تاثیر مصرف محصولات ارگانیک بر سلامتی شهروندان اشاره کرد و افزود: یکی از نواقص طرح تحول سلامت، نادیده گرفته شدن زنجیره سلامت و تاکید بر درمان بود، در حالی که موضوع تغذیه سالم که از طریق مصرف محصولات ارگانیک به دست می‌آید، می‌تواند نه تنها موجب کاهش هزینه‌های درمانی شود، بلکه از ابعاد مختلف به اقتصاد کشور کمک نیز می‌کند.
 
پاپی زاده در پایان ضمن قدردانی از تلاش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در حمایت از تولید و مصرف محصولات ارگانیک، خاطرنشان کرد: لازم است اقدامات قابل تقدیر سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از طریق رفع موانع موجود در هماهنگی و تعامل با مجلس شورای اسلامی، از طریق سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها نیز مورد حمایت قرار گیرد.
 
گفتنی است، «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» از بیست و دوم تا سی‌ام آذر ماه جاری (شب یلدا) در بوستان گفت‌وگو آماده پذیرایی از شهروندان است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: