جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 آذر 1397     
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 مطرح کرد
لزوم جایگزینی ظروف شیشه ای به جای پلاستیک

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 خطاب به معاونان خدمات شهری شهرداران مدارس این منطقه گفت: تفکیک پسماند از مبداء باید از سینگ خانه ها آغاز شود.

عباس فخارمنش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 گفت: با کمک شما دانش آموزان باید در مسیر تعالی و رشد قرار بگیریم.
 
وی خاطرنشان کرد: شیرابه ها تا 200 سال منابع زیرزمینی آب شهر تهران را آلوده می کنند این در حالی است که می توان با تفکیک درست زباله و حذف شیرابه از زباله ها از این حادثه جلوگیری کرد.
 
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3، آلودگی آبهای زیرزمینی، بوی تعفن در فصول گرم، عامل جذب حشرات و موش ها را آثار منفی شیرابه هایی خواند که توسط شهروندان تولید می شود.
 
وی موضوع تفکیک پسماند از مبداء را پاشنه آشیل شهر تهران خواند که توجه به این امر سبب کاهش هزینه های پایتخت می شود.
 
فخارمنش افزود: شیرابه زباله ها و پلاستیک دو عامل تهدید کننده محیط زیست ما هستند این در حالی است که اهمیت نگهداری از آن بسیار با اهیمت است.
 
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 تاکید کرد: الگویی که در حال حاضر در تمامی دنیا انجام می شود جایگزین کردن ظرف شیشه ای است و کمتر کسی سراغ پلاستیک می رود.
 
فخارمنش اظهار داشت: برای جلوگیری از حشرات سفید بالک در مدارس و محل زندگی تان فقط از روش اب شویی استفاده نمایید.
 
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 اظهار داشت: در صورتی که درختان مدارس تان نیازمند هرس بود حتما با شماره 137 تماس بگیرید و در هنگام حضور عوامل شهرداری نسبت به حذف پا جوش ها از کنار درختان تاکید کنید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: