جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 20 آذر 1397     
ورود 200دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل عمومی کشور

به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور ، دویست دستگاه اتوبوس ساخت شرکت عقاب افشان به این ناوگان تحویل داده شد.

بهروز اسودی با بیان این مطلب افزود: شرکت تولیدی و صنعتی عقاب افشان بعنوان بزرگترین تولید کننده انواع اتوبوس های شهری و بین شهری در کشور با ظرفیت تولید 3هزار دستگاه اتوبوس و هزار دستگاه مینی بوس در سال نقش بسزایی در شروع و اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور دارد.
 
وی تصریح کرد: طی تفاهمات انجام شده با وزارت کشور و وزارت صنعت ، معدن و تجارت و با هماهنگی بانک های عامل سهمیه ای معادل 3300 دستگاه انواع اتوبوس و مینی بوس به این شرکت واگذار شده است که 200 دستگاه اتوبوس در حال حاضر آماده تحویل است.
 
بهروز اسودی با اشاره به این اقدام سنجیده دولت در راستای حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: با اجرای این طرح مهم توسط دولت محترم ، تحول مناسبی در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور ، کاهش مصرف سوخت ، حفظ محیط زیست و تقویت و تثبیت اشتغال خواهد شد و علاوه بر آن مانع از خروج بی رویه ارز و تقویت تولید داخلی خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: