جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 آذر 1397     
نشست هماهنگی ستاد برف روبی منطقه 2 برگزار شد

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،جلسه هماهنگی ستاد برف روبی منطقه 2 با حضور شهردار منطقه برگزار و طی آن، امکانات و چگونگی توزیع آن ها در شریان های اصلی ومعابر منطقه 2 مورد بررسی قرار گرفت.

رسول کشت پور شهردار منطقه در این نشست با اشاره به نعمت ارزنده نزولات آسمانی و زیبایی بارش برف اظهار داشت : بارش برف یکی از نعمتهای خدادادی است و ماباید در کنار مدیریت بازگشایی و پاکسازی معابر اصلی شهر ، شهروندان را از دیدن این نعمت ارزنده محروم نکنیم.
 
شهردار منطقه 2 در ادامه افزود: با توجه به وجود 16 سایت برف روبی در منطقه که شامل 6 سایت بزرگراهی ، 9 سایت ناحیه ای و 1 سایت مرکزی است ، این منطقه آمادگی دارد تا با بهترین کیفیت به استقبال بارش های زمستانی برود.
 
شهردار منطقه 2 همچنین با دعوت از شهروندان به منظور مشارکت در اداره امور شهر افزود: شهروندان در روزهای برفی  و زمستانی ، مدیریت شهری را در سبک سازی درختان و زدودن برف از روی شاخه ها یاری نمایند.
 
در ادامه این نشست مهران جندقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 نیز اعلام آمادگی این معاونت در خصوص مدیریت بارش های فصلی ادامه داشت: تعداد 300 مخزن زرد رنگ شن و نمک در بزرگراههای منطقه در رمپ و لوپ ها استقرار یافته و امسال در 16 محدوده منطقه اعم از ایستگاههای پلیس راهور ، پایانه های اتوبوسرانی و تاکسیرانی و میادین اصلی ، اسپیس های دپوی شن و نمک نصب شده است.
 
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 همچنین از وجود 700 تن نمک و 1300 تن شن در سایتهای منطقه 2 خبر داد و خاطر نشان کرد: 6 سایت برف تکانی در منطقه 2مربوط به اداره فضای سبز مسئولیت برف تکانی از درختان و فضای سبز را به عهده دارد.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: