جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 14 دی 1393     
تساوی یک نیمه‌ای ایران و عراق

فارس: تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 10:30 امروز به وقت کشورمان در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه وین شهر ولنگونگ استرالیا به مصاف تیم ملی عراق رفت که این دیدار در نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

عراقی‌ها این دیدار را نسبت به تیم ملی هجومی‌تر آغاز کرده و در همان دقایق نخست چند بار روی دروازه بیرانوند خطرساز شدند که با هوشیاری مدافعان و گلر تیم ملی این حملات دفع شد.

در ادامه ایران توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 20 بهترین بخت بازی تا این دقیقه روی گل عراق ایجاد شد که پاس عالی سردار آزمون توسط وحید امیری به اوت رفت.

در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد هرچند که ابتکار عمل در میدان در اختیار بازیکنان ایران بود اما عراق با دفاع هوشمندانه خود اجازه حمله را از مهاجمان ما گرفته تا کمتر شاهد حمله روی دروازه این این تیم باشیم.

در دقیقه 41 نیز وریا غفوری روی یک توپ برگشتی و از دو قدمی دروازه بهترین فرصت برای زدن گل برتری را از دست داد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در نیمه اول این دیدار و با تدبیر کی‌روش بیشتر بازیکنان ذخیره برای تیم ملی به میدان رفتند.

جونز کریس گریفیس استرالیایی قضاوت این دیدار را برعهده دارد. وی در نیمه اول به سردار آزمون از ایران و احمد ابراهیم از عراق کارت زرد نشان داد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: