جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 7 آبان 1397     
افزایش ۱.۷ درصدی مرگ‌های تصادفات رانندگی در ۶ ماهه نخست امسال

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، در ۶ ماه نخست امسال، ۸ هزار و ۸۴۱ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال ۱۳۹۶، ۱.۷ درصد افزایش داشت.

از مجموع ۸ هزار و ۸۴۱ متوفی حوادث رانندگی ۶ ماه نخست امسال ۶ هزار و ۸۶۴ نفر مرد و یکهزار و ۹۷۷ نفر زن بوده اند.
 
بیشترین مرگ‌های تصادفات با ۵ هزار و ۹۶۳ نفر در جاده‌های برون شهری اتفاق افتاده و جاده‌های درون شهری با ۲ هزار و ۱۹۵ کشته، بعد از جاده‌های برون شهری قرار گرفته است. ۶۷۴ نفر از آمار تلفات نیز در جاده‌های روستایی و محل فوت ۹ نفر نامعلوم، گزارش شده است.
 
استان‌های فارس با ۷۶۵، تهران با ۶۲۴ و خراسان با ۶۱۱ نفر دارای بیشترین تلفات و ایلام با ۷۰، کهگیلویه و بویراحمد با ۱۰۳ و بوشهر با ۱۲۳ نفر، استان‌های دارای کمترین تلفات در این بازه زمانی بودند.
 
جمع مصدومین حوادث رانندگی ۶ ماه نخست امسال، ۱۹۴ هزار و ۲۹۸ نفر بودند. این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که تعداد مصدومین، ۱۷۹ هزار و ۷۹۵ نفر بودند، ۸.۱ درصد افزایش داشته است.
 
در شهریورماه امسال ، یک هزار و ۷۸۳ نفر طی حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این میزان ، یک هزار و ۳۴۶ نفر مرد و ۴۳۷ نفر زن بوده اند. میزان تلفات شهریور امسال نسبت به یک هزار و ۷۴۶ کشته شهریور سال ۱۳۹۶، ۲.۱ درصد افزایش داشته است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: