جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 دی 1393     
جنجال‌عکس‌خانوادگی‌خانم‌سیاستمدار/عکس

شبکه خبر:به نوشته سرویس ترجمه پایگاه اینترنتی روزنامه انگلیسی «گاردین»، سارا پیلین، که برای معاونت ریاست جمهوری آمریکا، نامزد شده بود، چند روز پیش عکس هایی از پسرش در فیس بوک منتشر کرد که در آن، تریگ (Trig)، پسر شش ساله سارا در حالی دیده می شود که پایش را روی کمر سگ نگون بخت خانگی شان گذاشته است.
 
پسر خردسال فرماندار پیشین آلاسکا، این کار را کرد تا دستش به سینک ظرفشویی برسد.
 
 
پیلین که در انتخابات ریاست جمهوری 2008 آمریکا، نامزد معاونت جان مک کین، نامزد جمهوری خواهان برای سمت ریاست جمهور بود، اکنون با بیش از دوازده هزار نظر («کامنت») رو به رو شده است؛ برخی ها این کار پسربچه را نقض حقوق جانور زبان بسته دانسته اند. مک کین، در انتخابات مزبور، مقابل باراک اوباما، رئیس جمهور کنونی آمریکا، شکست خورد.
 
عکس «تریگ»، پسر 6 ساله سارا پیلین، نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که جنجال به پا کرد

 

 
پیلین در توضیحی برای عکس، با شور و هیجان نوشته بود، پسرم می خواست در شستن ظرف ها به من کمک کند؛ اما چون قدش به ظرفشویی نمی رسید، از این روش استفاده کرد و سگ تنبلش را به عنوان چهارپایه انتخاب کرد!
 
 
در این گزارش، گفته شده است از جمع چهار و نیم میلیون طرفدار و دوستدار این خانم سیاستمدار، برای این عکس، 50 هزار نفر «لایک» گذاشته شده است؛ اما مخالفانش هم کم نبودند.
 
 
از جمله جمله هایی که مخالفان نوشته اند این است که «تو چطور می خواهی برای فرماندار یا رئیس جمهور شدن، نامزد شوی، در حالی که نمی دانی باید به فرزندت بگویی پایش را بر ستون فقرات سگتان نگذارد!»
 
 
فردی دیگر نوشته: «تو در حالی به سگ نگون بخت، توهین می کنی (و آن را تنبل می خوانی) که کار زشت پسرت را نادیده می گیری! به او یاد نداده ای نباید چنین بلایی سر جانوران آورد؟»
 
 
داستان مشابهی نیز در سال 2007 برای میت رامنی، نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به راه افتاد؛ آن سال، عکسی از میت رامنی منتشر شد که وی را در خودروی شخصی اش به همراه خانواده نشان می داد، در حالی که سگ خانواده را بی آنکه به جایی بسته باشند یا در قفس گذاشته باشد، روی سقف خودرو قرار داده بود.
 

عکسی جنجال ساز برای میت رامنی، نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا


 
این عکس به سال 1983 مربوط بود و در رقابت های انتخاباتی سال 2012، که رامنی نامزد ریاست جمهوری شده بود، بارها علیه او به کار رفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: