جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 13 دی 1393     
تلاش برای هوشمند سازی پارکومترهای واشنگتن

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، متخصصان ترافیکی از عبارت "قیمت گذاری تراکم" برای توصیف راه های تکنولوژیکی برای کنترل نیاز عرضه محدود فضای راه ها استفاده می کنند.

این عبارت، سیستم پرداخت عوارض مریلند در Intercounty Connector را پوشش می دهد که بر اساس تاریخ روز، نرخ عوارض را تغییر می دهد و یا سیستم پویاتر خطوط ویژه ویرجینیا که عوارض را با سطح ترافیک موجود هماهنگ می کند.

اما روش قدیمی تری برای توضیح قیمت گذاری تراکم وجود دارد که همان پارکومتر است.

زمانی که پارکومتر در دهه 1930 معرفی شد صحبت زیادی در مورد افزایش سرمایه دولت نبود بلکه هدف از معرفی آن قانونمند ساختن نیاز فضای پارک در خیابان های شلوغ بود.

پارکومتر قرن بیشتم به عنوان وسیله ای برای کنترل ترافیک یک ابزار خنثی به نظر می آمد. رانندگان بر اساس تاریخ روز باید هزینه ای را پرداخت کرده و یا از این هزینه معاف می شدند.

اکنون برخی پیشرفت های تکنولوژیکی که در بزرگراه ها استفاده می شوند در خیابان های شهر نیز به کار گرفته می شوند. اکنون District بخشی از قسمت پایینی شهر را به تست قوانین پارک جدید خود اختصاص خواهد داد.

اگر این برنامه طبق پیش بینی موسسه حمل و نقل District پیش برود رانندگان شاهد پارکومترهای بیش تری در Gallery Place، محله چینی ها وPenn Quarter  خواهند بود و برخی رفتارهای مسبب ترافیک نیز کاهش خواهند یافت.

این منطقه با 1300 متر فضای پارکینگ دارای بسیاری از مکان های تفریحی، موزه ها، رستوران ها، ادارات و ساختمان های دولتی است. این منطقه در طول شبانه روز میزبان جمعیت بسیاری است. رانندگان با مشاهده جای پارک خالی و یا تصور خالی شدن آن به سرعت درصدد اشغال آن منطقه بر می آیند. حتی ممکن است برخی رانندگان به طور ناکهانی دنده عقب رفته یا چندین مسیر را مسدود کنند تا بتوانند خودروی خود را پارک کنند.

بر اساس برنامه ParkDC هزینه پارکینگ های خیابانی در این منطقه بسیار متفاوت تر از امروز خواهد بود و تاثیر این تغییرات بر هماهنگی های بیش تر موثر خواهد بود. هدف این تغییر قیمت ها هماهنگی عرضه و تقاضا است تا همیشه حداقل یک جای پارک خالی وجود داشته باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: