جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 مهر 1397     
رونمایی از تندیس مرمت شده آتش نشان با سیمایی متفاوت در غرب تهران

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، تندیس مرمت شده آتش نشان با سیمایی متفاوت، در بزرگراه تهران –کرج با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، رئیس ایستگاه 76 و خانواده شهدای آتش نشان رونمایی شد.

با حضور علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، شهرداران نواحی، رئیس ایستگاه 76 و خانواده شهدا، طی مراسمی از تندیس مرمت شده آتش نشان با سیمایی متفاوت در بزرگراه تهران –کرج بعد از خیابان ستاری رونمایی شد.
 
علیرضا علی بخشی گفت : تندیس آتش نشان در سال 95 به بهره برداری رسید، اما به دلیل فرسودگی و شرایط جوی نظیر بارش باران و تابش آفتاب، نیاز به مرمت و رنگ آمیزی مجدد داشت، لذا با هماهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به منظور  افزایش زیبایی منظر شهری و جذابیت بصری برای شهروندان، عملیات رنگ آمیزی تندیس آتش نشان با طرح و الگوی لباس عملیات آنان و نورپردازی مناسب برای افزایش دید مخاطبان در شب انجام شد .
 
وی درباره فلسفه استقرار سازه در منطقه 5 افزود : بعد از حادثه دل خراش پلاسکو و رشادت های آتش نشانان، به منظور تجلیل از جان فشانی هایشان این تندیس در منطقه نصب شد که به ارتفاع 8 متر است. قالب اصلی آن، فلز و نمای گچ و کامپوزیت بوده و از رنگ خودرو که مقاومت بالایی دارد، برای رنگ آمیزی آن استفاده شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: