جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 مهر 1397     
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام کرد
توجه ویژه به تردد افراد کم توان و نابینا برای استفاده از اتوبوس های خطوط تندرو

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بر توجه ویژه به تردد افراد کم توان و نابینا برای استفاده از اتوبوس های خطوط تندرو تاکید کرد. 

پیمان سنندجی ضمن گرامیداشت روز جهانی عصای سفید در خصوص اقدامات این شرکت در راستای رفاه حال شهروندان نابینا و کم بینا اظهار کرد: با توجه به راه اندازی سامانه جانبازان و معلولین که روزانه بالغ بر 280 سرویس حمل و نقلی ارائه می کند
 
این شرکت با همکاری انجمن نابینایان ایران، اقدام به نصب تابلوی بریل در مسیر رفت و برگشت در ایستگاه های خطوط BRT کرد که می توان به خط یک BRT اشاره کرد که تابلوهای مذکور نصب گردیده است.
 
وی افزود: ضمن اینکه با توجه به مشکلات گیت های ایستگاه های BRT که امکان تردد با ویلچر برای این عزیزان میسر نبود برای اولین بار در شهر تهران، گیت هایی با شاخک های تاشو در خط یک اتوبوس های تندرو نصب گردید که انشالله تا یک ماه آتی نسبت به نصب این گیت ها در تمام ایستگاههای این خط اقدام می شود.
 
سنندجی تاکید کرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده و ایجاد زیر ساخت لازم تا پایان سال هم نسبت به نصب سیستم گویا اعلام ایستگاه ها در داخل اتوبوس ها اقدام می شود و پس از آن در سال 1398 برای تمام اتوبوس های بخش خصوصی هم برنامه ریزی انجام می شود. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: