جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 مهر 1397     
برای نخستین بار در مجموعه شهری انجام شد؛
اجرای "طرح با مردم" در ورودی غربی پایتخت

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، به ابتکار مدیریت شهری منطقه9، برای نخستین بار در مجموعه شهری اجرای طرحی موسوم به "طرح با مردم" همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری مبنی بر ایجاد شهر زیست پذیر با مشارکت شهروندان در ورودی غربی پایتخت انجام شد.

سید علی مفاخریان شهردار منطقه9 با اعلام این خبر گفت:در راستای تکریم شهروندان مبنی بر پاسخ گویی و ارتباط چهره به چهره در فضایی به دور از هیاهوی محیط اداری و استفاده از نقطه نظراتشان در جهت اداره بهتر شهر "طرح با مردم" در منطقه9 اجرا شد.
 
وی افزود: "طرح با مردم " به عنوان گفتگوی خیابانی یک ابتکار عملی است تا شهروندانی که فرصت حضور در مجموعه شهری را ندارند علاوه بر ملاقات های هفتگی شهرداری و ملاقات های مردمی با نمازگزاران و نظایر آن، در اماکن عمومی همانند بوستان ها این امکان در جهت ارتباط دوسویه برای آنها فراهم شود.
 
مفاخریان در ادامه تصریح کرد و اظهار داشت: مجموعه شهری منطقه9 همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری در ایجاد شهری زیست پذیر با مشارکت شهروندان ارتباط نزدیک با مردم درمساجد،مدارس،محلات با اجرای طرح هایی نظیر 3شنبه تا 3شنبه سعی داشته است تا با استماع نقطه نظرات شهروندان به صورت چهره به چهره در حد وسعمان پاسخ گوی نیازهای مردم درمحلات مختلف در اداره بهینه شهر باشد.
 
شهردار منطقه 9 خاطر نشان کرد و گفت:مدیران شهری منطقه به طرق مختلف در صدد هستند تا زمینه ارتباط دوسویه و نزدیک شدن دلهای شهروندان و مدیریت شهری فراهم کنند تا با استفاده از نقطه نظرات شهروندان و همکاران در شهرداری تهران و منطقه9 فضای تعاملی مناسبی بین مردم و مسئولین به وجود آید.
 
شایان ذکر است گفت و شنود خیابانی شهردار منطقه9 و مدیران شهری با شهروندان در قالب "طرح با مردم" در بوستان آزادی واقع در ضلع جنوبی خیابان آزادی با حضور پرشور شهروندان برگزار شد که در این ملاقات به درخواست40نفر از شهروندان در خصوص مباحث مختلف شهری از جمله؛خدمات شهری، ترافیکی، عمرانی، شهرسازی و اجتماعی رسیدگی و راهکارهای لازم ارائه شد. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: