جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 مهر 1397     
رئیس مرکز محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران مطرح کرد
تغییر در رویه های محیط زیستی از فاز اجرایی تا فرهنگ سازی

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز، رئیس مرکز محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به توجه ویژه شهردار پایتخت نسبت به مسائل محیط زیستی گفت: باید رویه در بحث محیط زیست از فاز اجرایی تا فرهنگ سازی تغییر کند.

صدرالدین علیپور در برنامه ویژه روز اسکان بشر که با شعار «بهبود پسماند شهری برای توسعه پایدار شهری» آغاز شد، با بیان اینکه موضوع محیط زیست و مصادیق آن امرز بعد جهانی پیدا کرده است، اظهار کرد: در این راستا باید برای یک بسترسازی مناسب همکاری های ملی داشته باشیم و امروز بیش از هر زمان دیگری به این همفکری و همکاری نیازمند هستیم.
 
وی با بیان اینکه برای این همکاری زیرساخت هایی در یک قالب مشخص لازم است، عنوان کرد: باید با تداوم برنامه و بودجه مشخص مسائل مربوط به محیط زیست را پیش ببریم.
 
رئیس مرکز محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به برنامه های سید محمدعلی افشانی، شهردار پایتخت در بحث محیط زیست و توجه ویژه او به این موضوع اضافه کرد: شهردار پایتخت برنامه هایی را در این باره ارائه کرده و سبک زندگی و شاخص ها باید به گونه ای بهبود یابد که هم وضعیت زندگی بهتر شود و هم محیط زیست بهتری داشته باشیم. 
 
علیپور با بیان اینکه بنا بر تغییر رویه و روند است، تصریح کرد: از سطح اجرایی تا فرهنگ سازی و همین طور آموزش شهروندان این روندها باید تغییر کند و هر کسی با توجه به مسئولیت هایی که بر عهده دارد باید به موضوع محیط زیست توجه کند.
 
وی با بیان اینکه شاخص های زیست محیطی نباید در وضعیت نامطلوبی باشند، تاکید کرد: ما این انگیزه را داریم تا دست خود را به سوی افرادی که دغدغه محیط زیست دارند دراز کنیم و هر فردی در این راستا اعلام آمادگی کند شهرداری در پروژه های اجرایی حتماً کنارش است.
 
رئیس مرکز محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران عنوان کرد: همچنین در این زمینه باید از تجارب دیگر شهرها استفاده کنیم تا برای رسیدن به یک زندگی بهتر روند رو به پیشرفتی داشته باشیم. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: