جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 12 دی 1393     
بازدید شهردار تهران از بخش های مختلف سومین جشنواره تسنیم

به گزارش شهرداری نیوز ،دکتر محمد باقر قالیباف، شهردار تهران با حضور در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران از نخستین نمایشگاه مد و پوشش ایرانی و اسلامی و بخش های مختلف سومین جشنواره تسنیم بازدید کرد.

 

شهردار تهران در جریان این بازدید ضمن آشنایی با آخرین طرح ها، پروژه ها و ابتکارات ارایه شده به جشنواره تسنیم،  از غرفه واحدهای تولیدی پوشاک و مدل های ارایه شده در نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی بازدید کرد.

 

دکتر قالیباف همچنین در جریان این بازدید با حضور در بخش نمایشگاهی«بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها» با آخرین ایده ها و طرح های ارایه شده از سوی بانوان تهرانی در این زمینه آشنا شد.

 

آشنایی با آثار برگزیده بخش ابتکارات جامعه ‌محور جشنواره تسنیم در پنج محور توانمند سازی اجتماعی و اقتصادی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، نهاد خانواده، یکدلی و ایثار و مشارکت‌های اجتماعی از دیگر برنامه کاری شهردار تهران در بازدید از جشنواره تسنیم بود.

 

بر اساس این گزارش نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره «مد و پوشش اسلامی ایرانی» در کنار نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره «بهترین‌ها از دورریختنی‌ها»، نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه عکس زن، شهر، فعالیت با پوشش اسلامی ایرانی و بخش ابتکارات جامعه‌محور از تا 15 دی ماه سال در محل برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو  ادامه خواهد داشت.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: