جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 11 دی 1393     
دومین تمرین تیم ملی در سیدنی/تصاویر

باشگاه خبرنگاران: تیم ملی ایران که خود را آماده حضور در رقابتهای جام ملتهای آسیا می کند امروز دومین تمرین خود را در سیدنی برگزار کرد؛ تمرینی که نسبت به روز گذشته با فشار بیشتری انجام گرفت. در این تمرین 90 دقیقه ای تمامی 23 بازیکن حضور داشتند.

در ابتدا بازیکنان در میانه زمین جمع شدند تا صحبتهای سرمربی تیم ملی را بشنوند. پیش از آغاز رسمی تمرین، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی به نمایندگی از بازیکنان ابتدا سال نوی میلادی را به کارلوس کی روش، اوسیانو، مارکار آقاجانیان، دن گاسپار، میکو، دیگو و آندرانیک تیموریان تبریک گفت و سپس بازیکنان هم به سردار آزمون که تولد 20 سالگی اش را پشت سر گذاشت سالروز تولدش را تبریک گفتند.

در ادامه بازیکنان تمرینات جدی خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند؛ تمریناتی که با توجه به گرمای هوا شدت بیشتری هم پیدا کرده بود. برجسته ترین تفاوت تمرین امروز در مقایسه با تمرین روز نخست، برنامه های تاکتیکی و اختصاص بیشتر زمان تمرین به بازی با توپ بود که کادر فنی تیم ملی با توجه به رفع خستگی بازیکنان پس از سفر از تهران به سیدنی برای بازیکنان تدارک دیده بود.

دو بخش اصلی تمرین امروز بازی در زمین کوچک و تحت فشار و همچنین بازی دستگرمی در یک نیمه زمین بود که با دقت زیر نظر کادر فنی انجام گرفت. کی روش هم هر وقت لازم می دید با توقف بازی، نکات لازم را به بازیکنان تیمش گوشزد می کرد.

آخرین قسمت تمرین امروز تیم ملی هم شوتزنی از پشت محوطه جریمه بود و با انجام این بخش دومین جلسه تمرینی ملی پوشان ایران در سیدنی هم برگزار شد.
























درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: