جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 مهر 1397     
با هدف تسهیل تردد دانش آموزان صورت گرفت؛
ایجاد ایستگاه های ویژه سرویس مدارس در قلب پایتخت

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، تهرانی نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش از ایجاد ایستگاه های ویژه سرویس مدارس در قلب پایتخت خبر داد و گفت: 14 ایستگاه در سطح منطقه برای سرویس مدارس در نظر گرفته شده تا دانش آموزان با استفاده از اتوبوس های مستقر در این خط به راحتی و سهولت تردد داشته باشند. 

ولی مسگری نجاتی با بیان اینکه این ایستگاه ها از پایانه والفجر در منطقه آغاز شده و تا پایانه معین در منطقه یازده ادامه می یابد افزود: این ایستگاه ها در فواصل نزدیک به مدارس انتخاب شده تا همه دانش آموزان امکان بهره مندی از آن را داشته باشند.
 
او با بیان اینکه 4 اتوبوس ویژه سرویس دهی برای دانش آموزان نیز در نظر گرفته شده است تصریح کرد: دانش آموزان با استفاده از این سرویس ها از تخفیف پنجاه درصدی حمل و نقل بهره مند می شوند.
 
نجاتی گفت: ایستگاه فرصت، نصرت، بیمارستان قلب، بیمارستان شریعتی، دانشکده فنی، مخابرات، خیابان شانزدهم امیرآباد، دانشگاه فیزیک، چند ایستگاه در خیابان کارگر شمالی و میدان انقلاب از جمله ایستگاه های در نظر گرفته شده برای سرویس مدارس است.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش تاکید کرد: ایستگاه های ویژه سرویس مدارس با هدف کاهش بارترافیکی منطقه در روزهای نخست ماه مهر راه اندازی شده و در صورت استقبال دانش آموزان این طرح پایلوت ادامه خواهد داشت.
 
نجاتی همچنین از استقرار نیروهای معاونت ترافیکی در معابر پر تردد خبر داد و گفت: بار ترافیکی موجود در اطراف مدارس به همت این افراد در نخستین روزهای ماه مهر هدایت می شود.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش با اشاره به رصدهای آنلاین صورت گرفته تصریح کرد: بار ترافیکی منطقه نسبت به سال گذشته کاهش یافته و وضعیت داخلی معابر و بزرگراه های منطقه مناسب است.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: