جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 فروردين 1393     
حضور مقامات شهرداری تهران در اجلاس شهری سازمان ملل

به گزارش شهرداری نیوز، رییس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری تهران و رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران در اجلاس "برابری شهری در توسعه- شهرها" در مدلین کلمیبا حضور پیدا کردند.

اجلاس "برابری شهری در توسعه- شهرها برای زندگی" سازمان ملل از 16 تا 22 فروردین ماه در شهر مدلین کلمیبا با حضور جمعی از مقامات شهری  مختلف  برگزار می شود.

 این هفتمین نشست انجمن شهری جهان است که در مدلین کلمبیا برگزار می شود و موضوع توسعه پایدار شهری از جمله مسایل مطرح شده در این اجلاس خواهد بود.

در این کنفرانس شهری سازمان ملل متحد،  16 هزار نفر شرکت کرده اند و  3500 نفر نیز از مسئولان شهری 160 کشور جهان در این نشست بزرگ برنامه ریزی شهری حضور یافته اند.

این اجلاس با حمایت شهرداری مدلین و حکومت کلمبیا  و با برنامه ریزی سازمان ملل متحد برگزار می شود. این در حالی است که به دلیل عدم حضور نماینده ای ازسوی دولت  در این اجلاس تنها نمایندگان شهرداری تهران در آن حضور یافته اند.

 در این نشست، شهرها آینده کاری خود را ترسیم کرده و مقامات شهری نیز به بحث و بررسی در مورد چالشهای شهرهای آینده برای تحقق توسعه پایدار می پردازند. در عین حال نیز دستور کار اجلاس  سال های 2015 و 2016 نیز در این اجلاس تعیین می شود.

 این اجلاس با حضور دبیر کل un habitat و وزیر مسکن و شهرسازی کلمبیا و همچنین شهردار مدلین در روز 16 فروردین افتتاح شد.

 هیئت ایرانی که به ریاست دکتر شهرام گیل آبادی و بابک نگهداری در این اجلاس شرکت کرده اند، ضمن بازدید از مرکز توسعه شهری مدلین از نزدیک در جریان جزئیات برنامه های توسعه شهر مدلین قرار گرفتند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: