جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 17 شهريور 1397     
ضرب و شتم بی‌دلیل نیرو‌های اورژانس البرز

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز از ضرب و شتم بی‌دلیل دو نفر از نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ این استان توسط افراد ناشناس خبر داد.

مهرداد بابایی اظهار کرد: در اولین ساعات بامداد روز گذشته، جمعه شانزدهم شهریورماه درحالی‌که تکنسین‌های پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ البرز، تازه از استقرار پوشش امدادی جاده‌ای سفر‌های تابستانی به کانکس خود در حاشیه لاین جنوبی اتوبان قزوین - کرج، مراجعه کرده بودند، افرادی ناشناس بدون هیچ دلیلی به کانکس اورژانس حمله‌ور شده و ضمن هتاکی یکی از تکنسین‌های اورژانس را مورد ضرب و شتم قراردادند.

وی در ادامه بابیان اینکه تکنسین‌های اورژانس حاضر در این مکان دو نفر بودند و به علت ضرب و شتم از نواحی مختلف بدن آسیب دیدند، تأکید کرد: در حال حاضر یکی از این نیرو‌ها مرخص شده و دیگری در بیمارستان بستری و تحت درمان است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز بابیان اینکه طبق گفته شاهدان عینی، افراد ناشناسی که به نیرو‌های اورژانس حمله کرده بودند، حالت نرمال و عادی نداشتند، افزود: با پیگیری‌های پلیس سه نفر از این افراد دستگیرشده و پرونده در حال پیگیری است.

گفتنی است؛ به دستور رئیس سازمان اورژانس کشور تیمی از سوی اداره بازرسی اورژانس کشور در استان البرز حضور یافته از نزدیک جویای احوال این دو مأمور وظیفه‌شناس شدند و پیگیری‌های لازم در دستور کار است.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: