جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 15 شهريور 1397     
گروگانگیری پس از فرار از زندان

روزنامه ایران: زندانی فراری که با همدستی چهار شرور سناریوی گروگانگیری راننده کامیون را اجرا کرده بود با تلاش تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی پلیس استان البرز در یک عملیات تعقیب وگریز به دام افتادند.

سرهنگ جواد صفایی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این پرونده گفت: رسیدگی به این پرونده از یکم شهریور به‌دنبال ربوده شدن یک راننده کامیون توسط افراد ناشناس در استان فارس شروع شد. در نخستین تحقیقات مشخص شد، راننده کامیون هنگامی که برای حمل بار به جنوب کشور رفته بود از سوی افراد ناشناسی ربوده و به خانه‌ای در فردیس کرج منتقل شد. آدم ربایان پس از تماس با خانواده‌اش ۳۵۰ میلیون تومان برای آزادی وی طلب کردند.

آن‌ها از برادر راننده ربوده شده خواستند تا برای پرداخت وجه نقد به محل قرار در یکی از خیابان‌های فردیس برود. این در حالی بود که تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان البرز نیز با اطلاع خانواده این راننده از محل قرار ربایندگان باخبر شده و به‌صورت نامحسوس در محل حضور یافتند و با مشاهده دو نفر که در یک وانت نیسان نشسته بودند به آن‌ها ظنین شدند. با هدایت مأموران و جلب اعتماد ربایندگان، برادر فرد ربوده شده سوار خودرو گروگانگیران شد و مأموران پس از تعقیب خودرو در یک فرصت مناسب در عملیاتی غافلگیرانه خودرو وانت نیسان را متوقف کردند و ربایندگان که قصد فرار داشتند با شلیک گلوله پلیس دستگیر شدند. متهمان در بازجویی اعتراف کردند که فرد ربوده شده را در خانه‌ای در شهرستان فردیس استان البرز حبس کرده‌اند و دو نفر نیز مراقب وی هستند که مأموران انتظامی این دو متهم را هم دستگیر کردند و راننده هم نجات یافت.

به‌گفته این مقام انتظامی سردسته این باند گرونگیری فرد ۳۵ ساله‌ای بود که دارای هفت سابقه کیفری بوده است وآخرین بار نیز محکومیت او به جرم حمل ۸۰۰ کیلوگرم تریاک بوده است، اما وقتی از زندان مرخصی می‌گیرد دیگر به ندامتگاه برنمی گردد و تحت تعقیب بود که در این مدت نقشه گروگانگیری راننده کامیون را با همدستی افراد دیگری به نام‌های ناصر، سامان، کرم و سعید طراحی و اجرا کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: