جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 شهريور 1397     
گرانی بلیط هواپیما مسابقه فوتبال را لغو کرد

بازی تیم‌های کارون اروند خرمشهر و سیاه‌جامگان در حالی لغو شد که ردپای قیمت بالای بلیط هواپیما در لغو این بازی دیده می‌شود.

به گزارش فارس از اهواز، دیدار تیم‌های کارون اروند خرمشهر و سیاه جامگان مشهد در چارچوب هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران، جام آزادگان که قرار بود از ساعت 20 و 15 دقیقه امشب آغاز شود، به‌دلیل عدم حضور تیم مشهدی در محل برگزاری مسابقه لغو شد.

در حالی‌که کاروان تیم میزبان راهی استادیوم شده و سر ساعت مقرر در زمین بازی حاضر شد، تمامی ملزومات برگزاری مسابقه نیز فراهم بود که پس از اطمینان از عدم حضور تیم میهمان در خرمشهر، بازی توسط ناظر لغو شد.

احسان خدری، مدیر روابط عمومی باشگاه کارون اروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: ظاهراً قرار بوده اسپانسر برای تیم سیاه جامگان بلیط پرواز به آبادان یا اهواز را تهیه کند که روز گذشته مسؤولان این تیم متوجه می‌شوند که اسپانسر به تعهد خود عمل نکرده و بلیطی تهیه نشده است.

وی افزود: بعد از این اتفاق نیز مسؤولان تیم مشهدی برای تهیه بلیط پیگیری و تلاش‌هایی کرده‌اند اما ظاهرا بلیطی نبوده که بخواهند خریداری کنند یا اگر بوده قیمت آن بسیار بالا بوده است. تیم ما در زمین مسابقه حاضر شد و به‌دلیل عدم حضور تیم حریف بازی لغو شد و طبق قانون سه بر صفر به سود ما خواهد شد که البته رأی نهایی را کمیته انضباطی متعاقباً اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، در یک ماه گذشته بلیط پرواز مسیر اهواز- مشهد و بالعکس در برخی روزها به 2 میلیون تومان نیز رسیده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: