جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 3 شهريور 1397     
شمارش معکوس برای بهره برداری از پروژه دوربرگردان مدرس-آفریقا

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 از اجرای مراحل پایانی پروژه دوربرگردان مدرس-آفریقا خبر داد.  
 
امیرهوشنگ گل محمدی گفت: پروژه دوربرگردان مدرس-آفریقا از سال 1395 شروع شد و با وجود تمام مشکلات مالی و اعتباری امیدواریم که در نیمه اول شهریور به بهره برداری برسد.
 
وی افزود: انتظار داریم که در زمینه ی تامین اعتبارات و نقدینگی، معاونت های مالی و اقتصاد شهری، برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران به منطقه کمک کنند تا بتوانیم پروژه هایی از این دست را در زمان  مقرر به پایان برسانیم تا تطویل مدت اجرا سبب افزایش قیمت تمام برای پروژه ها نشود.
 
گل محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پروژه وارد فاز نهایی شده و در مرحله ی آماده سازی برای انجام عملیات آسفالت و نصب هندریل و خط کشی است، البته بروز معارض لوله گاز در بخش شرقی کمی سبب تغییر و عقب ماندگی از برنامه زمان بندی شد ولیکن با همکاری مناسب شرکت گاز و پیگیری همکاران در پروژه، مشکل مرتفع شده است.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 با بیان اینکه هر هفته یک جلسه کارگاهی برای کنترل و پیگیری مشکلات اجرایی پروژه داریم اظهار داشت: علاوه بر جلسات هماهنگی طی یک سال گذشته جلسات هفتگی مستمرکارگاهی با حضور نمایندگان این معاونت و مشاور و پیمانکار تشکیل و مسائل فنی و کیفی و مشکلات پیش رو کاملاً بررسی می شود.
 
گل محمدی افزود: طبق روزشمار پروژه اگر مشکلی پیش نیاید امیدواریم این پروژه اواخر نیمه اول شهریورماه افتتاح شده و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 گفت: این دوربرگردان مسافرینی که در مسیر مدرس جنوب قرار دارند و قصد دارند وارد مدرس شمال شوند را هدایت می کند و همچنین به خودروهایی که از خیابان نلسون ماندلا شمال وارد بزرگراه مدرس می شوند امکان ورود به مدرس شمال و همچنین الهیه را می دهد.
 
گل محمدی تصریح کرد: در کنار پل دور برگردان، پل عابر پیاده روی بزرگراه شهید مدرس که در زمان اجرای پروژه امکان عبور و مرور شهروندان را نداشت نیز مورد مرمت و بهسازی قرار گرفته و در نظر داریم در دو طرف پل عابر پیاده نیز فضایی برای تفریح عابرین و ساکنین محلی ایجاد کنیم تا بخشی از زحماتی که در طول خدمت اجرای پروژه برای همسایگان ایجاد شده است رفع شود. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: