جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 مرداد 1397     
افشانی در صحن شورا مطرح کرد
تخصیص 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مترو تهران

 به گزارش اخبار تهرانی نیوز،شهردار تهران از تخصیص 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مترو تهران خبر داد.

 
سیدمحمدعلی افشانی با حضور در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اعلام خبر تخصیص 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مترو تهران گفت: مشکلات موجود بعد از جلسات فراوان با بانک شهر حل شد و مقرر شده 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر شود که این امر تکمیل خطوط 6 و 7 را تسهیل می کند. 
 
 
وی در ادامه با اشاره به کمک های وزیر کشور برای تصویب لایحه درآمد پایدار شهر از تصویب آن در هیات دولت خبر داد و افزود:‌ امیدواریم با تصویب این لایحه در مجلس و افزایش سهم شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده به جای اینکه از شهرفروشی کسب درآمد کنیم، از درآمد پایدار درآمد داشته باشیم.
 
 
شهردار تهران با ارائه توضیح در رابطه با دو فوریت لایحه طرح جامع اخذ مطالبات شهرداری تهران تصریح کرد: در سنوات گذشته برای اینکه مطالبات شهرداری خصوصا در حوزه صدور پرورانه محقق شود، تخفیفاتی خصوصا در حوزه صدور پروانه اعمال می شد. تا امروز این تخفیف ۲۳ درصد بود، به این معنی که به آن دسته از عوارض که به صورت نقد پرداخت می‌شد ۲۳ درصد تخفیف تعلق می‌گرفت.
 
 
وی ادامه داد: با اصلاح طرح جامع اخذ مطالبات شهرداری این رقم معادل نرخ بهره بانکی مصوب شورای اقتصاد خواهد شد. ضمنا برای آن دسته از عوارض که 50 درصدش به صورت نقد پرداخت می‌شود نیز تخفیف معادل نرخ بهره بانکی مصوب شورای اقتصاد نیز تعلق می گیرد.
 
 
افشانی خاطرنشان کرد: امروز آخرین روز اجرای مصوبه قبلی بود و هدف این است که از هفته آینده لایحه طرح جامع اخذ مطالبات شهرداری اجرا شود و به این دلیل با دو فوریت ارایه شده است.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: