جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 مرداد 1397     
هوای ایران خنک می‌شود

 به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز،مدیر شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور ضمن پیش‌بینی وضعیت بارش و دمای کشور طی روز‌های آینده، از کاهش تدریجی دمای هوای بیشتر مناطق کشور خبر داد.

مسعود حقیقت با اشاره به وضعیت جوی کشور طی روز‌های گذشته اظهار کرد: خوشبختانه در هفته‌ای که گذشت در نوار شمالی کشور از جمله استان‌های گیلان و مازندران بارش باران و روند کاهشی دما را داشتیم. همچنین در روز‌های اخیر دمای غرب و جنوب کشورتا حدی کاهش پیدا کرده و هوا رو به خنکی رفته است.
 
وی در مورد وضعیت بارشی کشور طی هفته آینده گفت: از دوشنبه هفته بعد (۵ شهریور) همچنان بارش‌ها علاوه بر نوار شمالی در نیمه شرقی کشور از جمله استان‌های خراسان شمالی و گلستان پیش‌بینی می‌شود.
 
مدیر شبکه پایش سازمان هواشناسی ادامه داد: در هفته آینده به غیر از شرق کشور از جمله استان سیستان و بلوچستان در بقیه مناطق، کاهش دما با شیب ملایم پیش‌بینی می‌شود و به تدریج هوا خنک‌تر خواهد شد.
 
حقیقت به این پرسش که آیا احتمال افزایش مجدد دمای هوا وجود دارد، پاسخ منفی داد و اظهار کرد: از آنجا که اوج دوره گرمایی را گذرانده‌ایم، احتمال افزایش دما تا حد قابل توجه وجود ندارد وبرای بیشتر مناطق کشور کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: