جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 9 دی 1393     
اجرای برنامه های ویژه حماسه عاشورایی 9 دی در منطقه 10

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 10 گفت: ویژه برنامه‌های گسترده فرهنگی به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و پنجمین سالگرد حماسه معنوی و مردمی نهم دی برگزار می‌شود.

فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 با بیان اینکه حماسه عاشورایی نهم دی ماه باید به وفاق ملی و تبعیت از ولایت ومقام معظم رهبری تبدیل شوداظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سالروز این رویداد حماسی و مردمی، باید شرایطی را مهیا کنیم تا خود مردم با حضور در برنامه‌های بصیرت افزایی هر سال9 دی ماه را به عنوان یک مناسبت وحدت ملی و تجدید میثاق با رهبری تلقی کنند و نقش ما در این جایگاه یک نقش حمایتی از اجرای برنامه‌های خود جوش مردمی است.

وی با اشاره به اینکه همه صنوف، اقشار متفکران و وفاداران به نظام جمهوری اسلامی در این حماسه بزرگ نقش آفرینی کردند افزود: لازم است شرایطی فراهم شود تا جوانان، بانوان، اندیشمندان، کسبه، تجار و صنوف مختلف نقش خود را در این بزرگداشت به خوبی ایفا کنند.

عظیمی یادآور شد: در این راستا برنامه‌های گسترده‌ای از سوی اداره فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در 20 مسجد ؟؟ تدارک دیده شده که می‌توان به برگزاری همایش بزرگ بصیرت در مسجد باب‌الحوائج با حضور ائمه جماعات مساجد، مسئولان محلی و منطقه‌ای به همراه پخش کلیپ، پذیرایی و اجرای سخنرانی توسط حجت الاسلام و المسلمین‌ حاج آقا گواهی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله بعد از نماز مغرب و عشاء، برگزاری همایش بزرگ بصیرت افزایی در مسجد لولاگر با حضور اقشار و اصناف مختلف مردمی، جمعی از معتمدین محلی و پایگاه های مقاومت بسیج با حضور و سخنرانی جناب آقای بذر پاش عضو مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: